Anbefalte innlegg

Hvor er det flesteparten overnatter på Våler? Er det å anbefale med hytte eller er det noe hotell opplegg i nærheten?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror du har tatt litt feil av datoene;) tror ikke det er mange ifra cluben den helga..

 

kommer nok til å bruke haslemoen til overnatting også på hovedtreffet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Telt på baneområdet (så klart!)

 

;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

husker alle som var kliss våte på hovedtreffet ifjor fordi di hadde ligget i telt på bane området;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Telt på baneområdet (så klart!)

 

Selvfølgelig! : rock : Det er der det skjer!

Satser jo selvfølgelig på solskinn da, hvis ikke så har du med party telt og så setter du teltet ditt inni det igjen, Eller en VW T4 med madrasser :) Bare oppfinsomheten setter grenser

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis ikke så har du med party telt og så setter du teltet ditt inni det igjen,

 

Funker utmerket det (gjorde det selv) men det var sinnsykt kjølig i bakken. Et liggeunderlag bør være med neste gang ja...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

husker alle som var kliss våte på hovedtreffet ifjor fordi di hadde ligget i telt på bane området;)

 

eller så sov man i bilen! funket fint det! :D

 

Sov ikke like godt men slapp da å bli gjennomvåt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eller så sov man i bilen! funket fint det! :D

 

Sov ikke like godt men slapp da å bli gjennomvåt.

 

Bare å drikke nok så husker man ikke at man har sovet i det hele tatt. Funker alltid. : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til våren er det vel fare for at vi kommer med 9x6m partytelt ;) Skal bli artig :) blir nok bra med liv da :)

Men lurer på om jeg skal sove i bil denne gangen..stress med telt.. :)

Drekke nok funker hver gang :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Elverum camping såklart, der er det meget bra, og kort vei til utelivet. : ja :: ja ::evil:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

husker alle som var kliss våte på hovedtreffet ifjor fordi di hadde ligget i telt på bane området;)

 

*kremt*

 

hadde lånt ett flott telt jeg, men gjøken hadde glemt å sende med meg stengene...... ble "litt" våt ja, men litt styrkedrikk så var humøret på topp igjen ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På hovedtreff de 5-6 siste årene har vi hatt dels overnatting på Heia (lite hotell i Våler sentrum), på Støa Camping (et 3-4 km unna), hotell i Elverum og camping inne på området. Vi har forsøkt transport (fellesbuss med anslagsvise avgangstider mellom overnattingsstedene og Trafikksenteret) fordi hovedarr. på lørdag kveld var der.

Vi har også forsøkt levende musikk i stort telt, og vi har forsøkt discotekmusikk ute (Follo-lokallags lånte anlegg).

Alt vi har prøvd vil jeg påstå har hatt svært varierende suksess, særlig sterkt avhengig av været. Musikk i telt med pent vær var dødfødt. Alle ville være ute, og musikken falt vel ikke helt i smak. Diskotek-anlegg ute fungerte vel også så som så, ikke minst fordi det regnet litt, og vi risikerte decibel-overtredelse.

 

Haslemoen ble benyttet av en del som overnattingssted ved siste hovedtreff. Der er det egentlig flotte muligheter både ute og inne. Dette er faciliteter som kan benyttes og er en "garanti" uansett vær.

 

På vintertreffet nå i slutten av måneden, er det meningen at Haslemoen skal benyttes vesentlig i forb. med den sosiale delen. Hvordan dette slår ut, mener jeg er vesentlig for HVOR vi arrangerer den sosiale delen på hovedtreffet til sommeren. På Haslemoen er det i hvertfall HELT KLART plass til alle som kommer uansett overnattings-valg. Det kan campes både med telt og vogn. Vil du ligge inne (på befalsmessa og andre steder) er det også mulig. Haslemoen har en kjempefin kinosal. Vi kan ha alt mulig av underholdning, premieutdeling, karaoke, hva som helst. Etter min mening bør vi nok vurdere meget sterkt om ikke lørdagskvelden den 28.mai også bør tilbringes der event med busstransport til/fra Trafikksenteret etter behov.

 

Vel, vintertreffet vil gi oss en del svar, men dette anser ihvertfall jeg som det beste "feste-stedet" også på hovedtreffet. Vi slipper også å risikere at noen "slenger bortom" bilene utpå kvelden. Heller ingen fristelser om å måtte KJØRE i en ulovlig tilstand om noe får så forb... lyst til det osv.

OK, bare en informasjon, andre meninger er selvf. åpne. Hilsen "meg".

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har man en sjåfør som kan kjøre til og fra, så kan jeg på det sterkeste anbefale Elverum camping. Vi får en egen del av campingen, vi får låne storgrillen, prisene er bra, og det er veldig kort vei til utestedene i Elverum.

Vi har ligget der de siste 3-4 årene, og kommer nok til å fortsette med det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg mener at det finnes ikke noe som å våkne litt halv schlæk dagen der på... Ta ut en kald cola av det medbrakte kjøleskapet, se på dugg friske biler og se leiren våkne til liv... tenke på den sinnsykt fete kvelden dagen før og hvor utrolig sosialt man hadde det... Bli mobbet litt over alt dumme man gjorde osv osv...

 

Ingen ting kan måle seg med sommer treff og camping på plassen.

:)

 

Ps, nå ble jeg faktisk litt varm inni meg.... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg mener at det finnes ikke noe som å våkne litt halv schlæk dagen der på... Ta ut en kald cola av det medbrakte kjøleskapet, se på dugg friske biler og se leiren våkne til liv... tenke på den sinnsykt fete kvelden dagen før og hvor utrolig sosialt man hadde det... Bli mobbet litt over alt dumme man gjorde osv osv...

 

Ingen ting kan måle seg med sommer treff og camping på plassen.

:)

 

Ps, nå ble jeg faktisk litt varm inni meg.... ;)

 

 

WORD!!!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta en titt på mitt innlegg i forbindelse med vintertreffet nå i januar.

Der er det en del synspunkter som kan være nyttige for hovedtreffet.

Hilsen "meg".

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror du har tatt litt feil av datoene;) tror ikke det er mange ifra cluben den helga..

 

?? stemmer vel de ?

 

DESVERRE (og TRO meg dette irriterer rævva av meg)

så har jeg selvfølgelig en eksamen mellom denne helgen

og før 1 juni. : bråk :: mad :: bh :: faint :: gråter :: dum :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

?? stemmer vel de ?

 

DESVERRE (og TRO meg dette irriterer rævva av meg)

så har jeg selvfølgelig en eksamen mellom denne helgen

og før 1 juni. : bråk :: mad :: bh :: faint :: gråter :: dum :

nå så gjør de det, men ikke når jeg skrev det.. sånn er det når man går på skole veit du.. :nana::P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Overnatting er fast på baneområdet , mest sosialt og trefer mange utpå natta :full:

Vått, nei ikke i det hele tatt, : smil :

Men i år passet det svært dårlig er jo veldig tidlig da, sjefen har best. syden tur : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nå så gjør de det, men ikke når jeg skrev det.. sånn er det når man går på skole veit du.. :nana::P

 

er helt sikkert ikke bare meg dette gjelder tenker jeg.

Er litt håpløst å evt skulle ha 1 maitreff en plass, og så rett etter rett

på våler... nei, takke seg til at styret tar til vettet neste år og booker

ETTER eksamenstid!! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter datoene på treff siden så er vel 19 og 20 juni dagene for hovedtreff. :): rb :

Eller tar jeg feil :confused::confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter datoene på treff siden så er vel 19 og 20 juni dagene for hovedtreff. :): rb :

Eller tar jeg feil :confused::confused:

 

 

Ja, feil det var i 2004

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva jeg har funnet fra terminlisten på hovedsiden:

 

Hovedtreff 2005

Sted: Våler i Hedmark

Fra: 28.05.2005 - Klokken 10:00

Til: 29.05.2005 - Klokken 17:00

Informasjon:

Årets hovedtreff 2005.

HUSK: Medlemskortet !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva jeg har funnet fra terminlisten på hovedsiden:

 

Hovedtreff 2005

Sted: Våler i Hedmark

Fra: 28.05.2005 - Klokken 10:00

Til: 29.05.2005 - Klokken 17:00

Informasjon:

Årets hovedtreff 2005.

HUSK: Medlemskortet !

 

: ja : Takk for det Ola, fint at noen følger med. : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter datoene på treff siden så er vel 19 og 20 juni dagene for hovedtreff. :): rb :

Eller tar jeg feil :confused::confused:

er det ikke da det gatebil sånn ca iår på våler da??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.