Anbefalte innlegg

det er polettmaskin der ja : ja :

og slange med relativt bra guffe;):)

 

brukte den ifjor for da var steameren i bruk hele ti'a og det gikk bra det..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bad'roc kommer ikke : gråter :

 

Må jobbe : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ville bare opplyse om at det åsså e god mulighet og fullt lovlig m telting på overnattingsstedet Haslemoen. siden brakka e full kan vi andre sove ute i telt. vært kjekt å samle flest mulig på samme området da!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får aldri bestemt meg hvor jeg (og de andre) skal ligge :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får aldri bestemt meg hvor jeg (og de andre) skal ligge :(

 

Nei, men da bestemmer jeg at dere skal ligge på banen med oss andre. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er bare et alternativ hvis du skal få treff følelsen.

 

BANEN

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er bare et alternativ hvis du skal få treff følelsen.

 

BANEN

 

Er nok forsåvidt enig i det ja, MEN, meiner å huske en som sa han sku ligge INNE i en diger lastebil i går jeg? :nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg var og i tvil Ørjan, derfor ble det banen på meg og... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er nok forsåvidt enig i det ja, MEN, meiner å huske en som sa han sku ligge INNE i en diger lastebil i går jeg? :nana:

 

Hvordan man sover et jo ett fett,(om det er i laste bil, campingvogn, telt eller bilen sin..) så lenge man holder seg på banen hele helgen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan man sover et jo ett fett,(om det er i laste bil, campingvogn, telt eller bilen sin..) så lenge man holder seg på banen hele helgen

 

Tja, delte meininger om akkurat det der :)

 

Men uansett hvor jeg ligger, om det blir i bil/telt eller hotell i Elverum for den saks skyld, så kommer jeg jo helt sikkert til å oppholde meg (oss) på banen eller Haslemoen sammen med resten av folket på kvelden uansett :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ville bare opplyse om at det åsså e god mulighet og fullt lovlig m telting på overnattingsstedet Haslemoen. siden brakka e full kan vi andre sove ute i telt. vært kjekt å samle flest mulig på samme området da!

 

Må bekrefte dette.

Tror det kan bli veldig bra om enda fler vil overnatte på Haslemoen. Hvis været skulle bli dårlig så er det også fint der ettersom vi har tilgang på tv/peisestuene i befalsmessebygget.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og hvis dere vet om noen som har rom der, så går det an å ligge tre på rommet. Jeg spurte da jeg bestilte, og det var ikke noe problem, de bare redde opp på sofaen på rommet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da ser det ut som camp FGL blir råere enn noen sinne.. Stikkord: Gassgrill, Kjøleskap, komfyr og et rimelig bra anlegg...

Her kommer det til å lukte varme bremser og ny grillet biff med bernaise..

 

Som dere skjønner er banen stedet å være.... : vinke :: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mange som overnatter ser det ut som... :)

Blir nok ikke noe overnatting på meg, men lurte på en annen ting..

 

Ettersom det jeg skjønner så kommer det rimelig mange fete biler som skal ut på banen for å kjøre. Hvordan er det da hvis jeg kommer med min A4 1.8. Har liksom bare lyst til å teste mine egenskaper under litt mer kontrollerte former enn på vanlig vei..

 

Blir det for teit eller? med en 1,8? : klø : Vet at jeg blir forbikjørt som F*** : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mange som overnatter ser det ut som... :)

Blir nok ikke noe overnatting på meg, men lurte på en annen ting..

 

Ettersom det jeg skjønner så kommer det rimelig mange fete biler som skal ut på banen for å kjøre. Hvordan er det da hvis jeg kommer med min A4 1.8. Har liksom bare lyst til å teste mine egenskaper under litt mer kontrollerte former enn på vanlig vei..

 

Blir det for teit eller? med en 1,8? : klø : Vet at jeg blir forbikjørt som F*** : haha :

 

Det er bare å kjøre det. Ikke noe er for teit. Det går både diesler og 1.6 utpå banen så det er bare å kjøre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bortsett fra at du kommer til å bli forbikjørt så er det ikke noe i veien for at du skal kunne få kjøre på banen. Jeg husker for et par år siden, da en Audi 80 1.6D med vanvittige 54 hk kjørte banen rundt hele dagen lang.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir det for teit eller? med en 1,8? : klø : Vet at jeg blir forbikjørt som F*** : haha :

 

Du får huske på at du har 0,2L mer enn Luis ;) (Ikke noe vondt meint Luis) :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er bare å kjøre det. Ikke noe er for teit. Det går både diesler og 1.6 utpå banen så det er bare å kjøre.

 

Nice:D

 

Jeg gleder meg.... :)

 

 

Edit :Ørjan - Jepp : haha : Skal du ut å kjøre noe a? Eller er det mer show på deg?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir det for teit eller? med en 1,8? : klø : Vet at jeg blir forbikjørt som F*** : haha :

 

Jeg skal kjøre med min iallefall, nettopp sånn at folk kan le av meg og ingen andre... : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har iallefall meldt meg på jeg nå, så det blir nok ei rå... :)

 

Noe spesielt jeg må passe på når jeg skal kjøre på bane? Vet at jeg ikke kan ha noe løst inne i bilen og må ha hjelm..

Utover det er det vel ikke noe spesielt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir førermøte før kjøringen hvor du får den informasjonen du trenger å vite for banekjøringen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ørjan - Jepp : haha : Skal du ut å kjøre noe a? Eller er det mer show på deg?

 

Nei, trur j står over kjøringa jeg. Må få bilen på forstillingskontroll og alt sånt først. Så får det heller vurderes ved en seinere anledning :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, trur j står over kjøringa jeg. Må få bilen på forstillingskontroll og alt sånt først. Så får det heller vurderes ved en seinere anledning :)

er bare å fikse det da, du har så dårlig unnskyldninger støtt: rolleyes : :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er bare å fikse det da, du har så dårlig unnskyldninger støtt: rolleyes : :P

 

Hehe : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

Blir det for teit eller? med en 1,8? : klø : Vet at jeg blir forbikjørt som F*** : haha :

Duploen til mattis har jo vært utpå, og til og med kjørt vaacs med den:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.