Anbefalte innlegg

er det ikke da det gatebil sånn ca iår på våler da??

Nei, tror det skal være helga før hovedtreffet. Samtidig som Kongsten.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, tror det skal være helga før hovedtreffet. Samtidig som Kongsten.

vært inne å sett der nå, blir jo 20-22 det ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må jo bare overnatte på baneområdet.... det er det mest ultimate

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter erfaringer fra Juli i fjor, så tror jeg ikke Gatebil stiller øverst på prioriteringslista mi lengre....Kongsten blir nice :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I år skal jeg nok ikke dra til Hamar igjen etter endt dag på lørdag, hørtes ut som jeg gikk glipp av litt da..:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bumper denne tråden igjen, siden treffet nærmer seg med stormskritt, og jeg har noen spm i den annledning:

1. Kan folket skrive litt om hvor de skal campe, og eventuellt hvor langt det er til banen derfra...??? (Gjelder da sef ikke de som skal ligge i telt ved banen)

2. Priser!??

Osv osv osv. Alle svar er av interesse! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bumper denne tråden igjen, siden treffet nærmer seg med stormskritt, og jeg har noen spm i den annledning:

1. Kan folket skrive litt om hvor de skal campe, og eventuellt hvor langt det er til banen derfra...??? (Gjelder da sef ikke de som skal ligge i telt ved banen)

2. Priser!??

Osv osv osv. Alle svar er av interesse! :)

1. I år skal jeg campe på Kypros, ca. 4,5 time fra banen med fly, kjerringa har best. tur uten å se på terminliste : bh :: bh :

2. plenty, hadde vært billigere til våler

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Overnatting: Haslemoen Kultur- og aktivitetssenter v/Grandal 62437555/6/7/8

Dette er saannsynligvis det beste alternativ. Vi kommertil å ha matservering der på lørdag kveld.

Det viser seg at det er flere interesser her. Den samlingen, den sosiale delen, synes nok ikke å fungere optimalt siden flere har ulike interesser i utgangspunktet. Haslemoen er etter styrets oppfatning det beste stedet fordi det 5-6 km fra banen og gir sikkerhet for sosial avvikling uansett vær. Camping er også mulig. Vi ser det faktisk slik at fyllerør og parkerte "edelstener" inne på baneområdet kan føre til situasjoner som flere kan komme til å mislike. MEN det er ingen tvang, bare krav til rimelig god oppførsel ("Kardemommeloven"). Hilsen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor i alle dager finner jeg noe info vedrørende hovedtreffet? Umulig å planlegge for meg som bor her langt "pokkern i vold" :P å planlegge når jeg ikke finner info.

Pluss at jeg mest sannsynlig kommer helt aleine om jeg kommer da. =(

Beste infoen jeg har finni anngående Våler er hva de selv sendte meg. Skal ned på våler og ha "Glattkjørings kurs" for Semi, Vogntog og Buss.

For meg ser det ut som "himmeln". Tror aldri jeg har sett så mye fin asfalt på ett sted noen gang i hele mitt liv. Flyplasser teller ikke :)

Info kor?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

me koster inngangen til treffet og hvor me koster det å kjøre på banen, hva er krav til sjåfør bil osv..?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror du har tatt litt feil av datoene;) tror ikke det er mange ifra cluben den helga..

kommer nok til å bruke haslemoen til overnatting også på hovedtreffet.

Er det 20-22 da eller? Så på den treff oversikten og der står det jo 28-29...

Edit: Åh, så det nu... my bad...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor i alle dager finner jeg noe info vedrørende hovedtreffet? Umulig å planlegge for meg som bor her langt "pokkern i vold" :P å planlegge når jeg ikke finner info.

Pluss at jeg mest sannsynlig kommer helt aleine om jeg kommer da. =(

Beste infoen jeg har finni anngående Våler er hva de selv sendte meg. Skal ned på våler og ha "Glattkjørings kurs" for Semi, Vogntog og Buss.

For meg ser det ut som "himmeln". Tror aldri jeg har sett så mye fin asfalt på ett sted noen gang i hele mitt liv. Flyplasser teller ikke :)

Info kor?

Info kommer på hovedsidene snart forhåpentligvis.

Men det som jeg erindrer har vært "åpningstidene" på hovedtreffet er sånn ca:

Lørdag 28-05:

Åpning kl 09.00

Bane kjøring fra 10.00 til ca 17.00 med diverse avbrekk underveis.

18.00 og utover har det vært diverse sosiale greier på baneområdet, felles bespisning, musikk osv

Søndag 29-05:

Utstilling av biler fra 10.00, bedømmning og utdeling av pokkiser utpå dagen.

Banekjøring fra 13.00 til 17.00

Dette er veldig ca da ;) så correct me if im wrong.

Veldig mange kommer på fredag kveld og slår opp telt samt er litt sosiale på fredagskvelden, så er man mer eller mindre opplagt og klar på lørdag morgen :)

Asphalten på Våler er n-y-d-e-l-i-g!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

me koster inngangen til treffet og hvor me koster det å kjøre på banen, hva er krav til sjåfør bil osv..?

Ingangen mener jeg er 50 eller 100kroner, banekjøring er vel 2-300, er iaf meget rimelig på våre treff :)

Krav til sjåfør er ikke stort, førerkort og normalt hensyn på banen rekker i lange baner, hjelm er påkrevd. Krav til bilen er skilter og at den er i forskriftmessig stand, spesielt med tanke på bremser. Bremsevæsken vil bli målt, så husk å bytte denne om den er noen år gammel. Batteriet må sitte godt fastmontert og det skal ikke være løse gjenstander inne i kupe under kjøring på banen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Info kommer på hovedsidene snart forhåpentligvis.

Men det som jeg erindrer har vært "åpningstidene" på hovedtreffet er sånn ca:

Lørdag 28-05:

Åpning kl 09.00

Bane kjøring fra 10.00 til ca 17.00 med diverse avbrekk underveis.

18.00 og utover har det vært diverse sosiale greier på baneområdet, felles bespisning, musikk osv

Søndag 29-05:

Utstilling av biler fra 10.00, bedømmning og utdeling av pokkiser utpå dagen.

Banekjøring fra 13.00 til 17.00

Dette er veldig ca da ;) så correct me if im wrong.

Veldig mange kommer på fredag kveld og slår opp telt samt er litt sosiale på fredagskvelden, så er man mer eller mindre opplagt og klar på lørdag morgen :)

Asphalten på Våler er n-y-d-e-l-i-g!

Tusen takk.

Dette er info jeg virkelig har leita etter. Takketakk =)

Da har div deler ti, tolv dager på seg til å komme. Om ikke så blir det sorgens.

Edit : Blir Go-Kart banen åpen? Min bil vinner ikke på Biri travbane en gang, men jeg føler meg kapabel til å knuse en vær VACN medlem med go-kart =)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingangen mener jeg er 50 eller 100kroner, banekjøring er vel 2-300, er iaf meget rimelig på våre treff :)

Krav til sjåfør er ikke stort, førerkort og normalt hensyn på banen rekker i lange baner, hjelm er påkrevd. Krav til bilen er skilter og at den er i forskriftmessig stand, spesielt med tanke på bremser. Bremsevæsken vil bli målt, så husk å bytte denne om den er noen år gammel. Batteriet må sitte godt fastmontert og det skal ikke være løse gjenstander inne i kupe under kjøring på banen.

Stemmer detta ja 50 kr pr pers + 50 kr for bilen.

Vi har en liten teknisk sjekk på bilene som skal kjøre på banen, dette er litt for at vi skal tenke oss litt om før vi skal på banen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Informasjon om treffet, påmelding og treffplakat er lagt ut på hovedsiden.

Overnatting - Hovedtreff Våler 2005

Er det sånn å forstå at det kun blir tillatt/aktuelt å ha overnatting på Haslemoen? Eller blir det folk som camper på selve Våler banene også?

Tenker på at alt på Lørsdagskvelden foregår på Haslemoen, og det blir ikke så enkelt å forflytte seg mellom Haslemoen og Våler utpå kvisten hvis man har noe innbords? Bare husker ifjor hvor genialt det var å våkne opp om morningen og være midt i "begivenehets-sentrum"

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

programmet er lagt til haslemoen med hensikt å samle sammen flest mulig på et sted, så slipper klubben å stå ansvarlig for eventuelle hærverk gjort på banen og byggene rundt..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om en sover på banearealene, hvilke dusjemuligheter har man da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samme sted som man vasker bilene:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

DUSJE?

det her ekke no beauty contest asså. dusje kan man gjøre når man kommer hjem ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte meg litt seriøse svar.

Litt med planlegging. Bestille overnatting kontra pakke telt osv.....

Hvordan blir det med opplegg på fredagen? Husker ifjor var det full fest på Våler banenen når jeg ankom om kvelden/natta. Men det blir jo veldig sosialt hvis alle treffes/sover på haslemoen da...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er å få brukt dusjene som tilhører go-kart banen. regner med att disse også er åpne iår som ifjor. der er det også toaletter hvis det skulle være behov for det.

tror de som overnattet på bane ifjor fikk en lettere våt opplevelse ifjor, vi satser på bedre vær iår:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi satser definitivt på bedre vær i år, det var en kjølig og fuktig opplevelse å telte i fjor ja. Likevel var stemningen god rundt "leirbålet" både på fredagen og lørdagen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det er noen som overnatter på Vålerbanene og noen på Haslemoen, så blir det nesten til at det blir kjørt "hvert sitt opplegg" VACN fest på Haslemoen og "privat" på Våler. For det er ikke satt opp noe opplegg med trasport mellomplassen på lørdagskvelden?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.