Anbefalte innlegg

Endelig ser det ut til at det blir quattro-føre på Agder også, og hva skal jeg gjøre hele natten? Joda, skal kjøre FWD Peugeot Partner! : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Typisk det, men det kommer en dag i morgen da Per..

 

Gikk ekstremt fort fra brun til hvit bakke nå, ble nesten litt "ør" jeg:D:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

iiikke no snø i kr.sand,regner her..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er sluttet å snø nå...kommer vel regn snart tenker jeg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

var vertfall vm i glatt på sideveiene nå,frost i bakken å regn er dårlig combo

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jau, ikke drep drømmen om en "Quattro ønsket" jul da Lars...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hålt på å kræsje Forden i et basketball stativ istad...... Hadde jo ikke vært store tapet akuratt :D

 

Får seg fort en overraskelse når det er slikt føre som det har vært i dag.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nettop vært ute å straffa brekket,en savner Quattro gitt:(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er sluttet å snø nå...kommer vel regn snart tenker jeg

 

Det sa du i går ja, se bare nå, ca 3-4 cm nysnø, nok til å ha det gøy :) Værmeldingen utover i uken var jo blandet da, onsdag skal det bli 20 m/s vind og snøvær. Gleder meg ikke til en ny økt i Peugeoten da nei : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

var ute og kjørte i stad... Litt is med nysnø på... 10 kmt.... skulle rundt en 90 graders sving på Hånes... Skliiiiiiiiiii.

 

Tenkte, faen nå ryker fronten... dro i brekket... fikk snudd fronten vekk 90-100 grader... full gass... håpet på det beste.... KLANK!!!! 30 cm riper i fanger... bulk bak... en knust lykt. Gråt modige tårer (det er TØFT å grine!!!)

 

Får vel snakke med Keko om han kan skaffe pris på 3 min lakking... Tipper dette koster med 2-3k

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Endelig ser det ut til at det blir quattro-føre på Agder også, og hva skal jeg gjøre hele natten? Joda, skal kjøre FWD Peugeot Partner! : bh :

 

Etter en tid som Belingo fører på jobb "i gamle dager" så er det utrolig gøy (og vanskelig) å kjøre dersom du drar på brekket og kjører med låste bakhjul... (går ut ifra at det er firmabil, og sånne ting er "lov" på firmabiler)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.