23 august 2009: Drammen lokallag arrangerer utstillingstreff

Anbefalte innlegg

Oioioi, hva er det du sier, Walter...? : eek :

 

Neste år får vi modde rampen slik at man har klaring midt på lengre inn på rampen, og forlenge påkjøringen... Var første gangen vi bygget noe slikt, og tar selvfølgelig erfaringene med oss videre. Bredere må den også bli, slik at premiemottager og linselus-speaker ikke står i veien for fotografering :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oioioi, hva er det du sier, Walter...? : eek :

 

Neste år får vi modde rampen slik at man har klaring midt på lengre inn på rampen, og forlenge påkjøringen... Var første gangen vi bygget noe slikt, og tar selvfølgelig erfaringene med oss videre. Bredere må den også bli, slik at premiemottager og linselus-speaker ikke står i veien for fotografering :P

 

Jeg vet ikke hva som skjedde egentlig (jeg har ikke fått løftet opp bilen) men det var ihvertfall en voldsom ressonans? i bilen på vei hjem (bare 3 timer:p). Det er helt sikkert ikke noe alvorlig!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Puh.. Ikke rampa det Widmer

 

Hørte vel Ghost, da hørte vi det traff :P

Resten gikk pent, du har nok bare vært rundt på de flott veiene i Drammensområdet :P

 

*Men klart.. Den skal jo modifiseres til neste gang (Den er jo på dynga nå) Kjørte den dit i går

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oioioi, hva er det du sier, Walter...? : eek :

 

Neste år får vi modde rampen slik at man har klaring midt på lengre inn på rampen, og forlenge påkjøringen... Var første gangen vi bygget noe slikt, og tar selvfølgelig erfaringene med oss videre. Bredere må den også bli, slik at premiemottager og linselus-speaker ikke står i veien for fotografering :P

 

Og ikke sette miksern rett bak.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

å ikke ha en "DB-Konkuranse" samtidig som premieutdeling,, hørte jo ingenting på høyresiden av rampa..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Evt ikke ha anlegg, men satse på at noen har karoke i bilen, så vi bare kan bruke det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk ut mediaforumet :)

Edit : nå var jeg snill som gadd å poste linken her og ;)

Det var vel en snill måte å si det på også :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Puh.. Ikke rampa det Widmer

 

Hørte vel Ghost, da hørte vi det traff :P

Resten gikk pent, du har nok bare vært rundt på de flott veiene i Drammensområdet :P

 

*Men klart.. Den skal jo modifiseres til neste gang (Den er jo på dynga nå) Kjørte den dit i går

 

Jeg løftet opp bilen på bukk i dag og kan nå bevise at det var rampa: smil :

Det er lite trevirke, på veiene i Drammens området, som kan sette seg fast i eksosflensen!

 

Men så til det aller beste, det er ihvertfall ikke rampa sin skyld at det var litt rar resonans i eksosen!;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble en flott artikkel om treffet i TP synes jeg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir det noe Drammenstreff i år da? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper da virkelig det. Kjempetreff ifjor! Kommer gjerne iår også !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

syntes jeg hørte noe rykter om at det ikke ble noe drammenstreff i år?? : klø :

 

stemmer dette eller er det samling til helga (21/8) ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen treff i regi av Drammen lokallag nå, dessverre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen treff i regi av Drammen lokallag nå, dessverre.

 

og jeg som hadde gledet meg til dette...

 

ikke minst å hilse på deg igjen : gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde gledet meg jeg også!

Mange faktorer som spiller inn. For få folk, lokalisasjoner som er under utbygging/graving osv. Har selv forsøkt å få bytte til meg fri fra jobb, men uten hell. Kanskje senere i år, eller hvertfall neste år?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Senere i år er det kaldt. hehe

Neste vår/sommer/sensommer høres bra ut :)

 

Angående for lite folk så kan det jo være lurt å publisere noe informasjon om dette i god tid før treffet. På den måten rekker andre å planlegge reise og sånt også. :D

Men var ikke oppmøte i fjor ganske bra?

 

Angående lokasjon så bør ikke det være noe problem. Albjerk stiller nok opp med parkeringsplassen sin om nødvendig. Kanskje for liten?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alternativene på listen vår har vært mange og gode.

Ang tidspunkt ble dette allerede fastsatt i fjor.

 

Én ting er å planlegge treff, en annen ting er å være mange nok til å gjennomføre det.

 

Vi kommer nok sterkere tilbake!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rop ut om dere trenger hjelp :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får nok ikke til å arrangere noe utstillingstreff når det bare er seks dager igjen til planlagt dato.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.