A4 B5 styling prisar..og tips

Anbefalte innlegg

Skal hente meg ein 96 modell A4 1,8 tq på søndag , og treng ei lita handlelista over ting eg skal kjøpe og prisar.

Skal ha S4 fronten slik eg får inn grøftelys, regnar med at det er NBS som er dei einaste som selger det komplette ombygginskittet.

Men kva bør eg eventuelt handle av sideskjørt vist eg skal ha det? Og bakfongar? ser at NBS ikkje selg S4 sideskjørt og bakdel, andre plassar som har dette ? og til kva prisar?

Skal også ha facelift lyktene såpass eg får litt skikkeligt lys :) Nokon som veit om ein plass der dei selger dette til ein bra pris ?

I tillegg blir det RS4 grillen, utenom det veit ikkje eg om noko. men tips mottas med stor takk :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du finner det du trenger hos Rieger tuning i tyskland :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du finner det du trenger hos Rieger tuning i tyskland :)

 

Tenkte litt meir på sånn i Norge som det var muligt å skaffe til ein bra pris på denne sida av halvåret også, hadde tenkt å få det på og få det lakkert før vinteren kom : rolleyes

 

Er intressert i kvar dei selger facelift lyktene billigast , i tillegg til info om kvar eg kan få tak i S4 front til bilen billigast, vist der er andre plassar enn på NBS dei selger komplett front med fester og alt.

Er også intressert i S4 lister eller andre lister som liknar.

Også kanskje S4bakfongar vist dette går ann å montere når eg har slepekrok på bilen, eller om den då må kraftigt ombyggast.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.