Tid for møte/årsmøte Nordmøre?

Anbefalte innlegg

Vi må vel ha et møte tidlig på nyåret for å planlegge året, og få fastsatt diverse med tanke på treffet på Orkanger osv osv. Når passer det best for dere?:grouphug:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selv drar jeg på Aukra 3.januar, og der blir jeg værende i fjorten dager. Skal på sikkerhetskurs for skipsoffiserer...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selv drar jeg på Aukra 3.januar, og der blir jeg værende i fjorten dager. Skal på sikkerhetskurs for skipsoffiserer...

Da må vi kanskje få til noe søndag den 2. januar. Trenger også forslag til sted og klokkeslett som passer folk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da må vi kanskje få til noe søndag den 2. januar. Trenger også forslag til sted og klokkeslett som passer folk.

 

mon tro om folk enda er edru.... Jaja

 

Den andre høres bra ut for meg. Men håper vi blir fler en 4 lisssom......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mon tro om folk enda er edru.... Jaja

 

Den andre høres bra ut for meg. Men håper vi blir fler en 4 lisssom......

 

Hvis noen lar meg få sitte på fra Krsund, eller om vi tar møtet i Krsund så er jeg med :)

Men 2 januar... hmm.. det går nok ikke. Det skal riktignok litt til å greie å samle alle samtidig uansett selvfølgelig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis Eskild er vekke fra den 3/1 og en stund fremover, og siden det planlagte treffet er den 5/2, så tror jeg nesten at søndag den 2/1 må være fast. Skal vi ha møtet etterpå blir det ganske kort tid å reklamere og markedsføre treffet. Tenkte at fergekiosken er en grei plass å møtes, siden vi da slipper de unødvendige kostnadene med å ta med bilen over, om det blir på Halsa eller Kanestraum må jeg da heller komme tilbake til.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det høres fint ut dette... og hvis man ikke tar møtet kl.9 på morgenen så skal vel kanskje du også Helge rekke å bli edru... :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kiosken på Kanestrøm kl. 17:30 søndag den 2/1.

For møtende fra indre nordmøre går det en ferge kl. 17:00 fra Halsa.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres fint ut det . . . skulle vel rukket å bli kjørbar også til den tid :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg forstår at det er store avstander grunnet fjorder og fjell mellom medlemmene i distriktet. Et spørsmål vil være: Er det èn som har en arbeidsplass der dere kunne samles etter arbeidstid og disponere et møterom med "konferanse-telefon" ? Et slikt sted kan være en løsning for at enkelte skulle kunne slippe å reise til samlingspunktet. Det går an å få sjekket hva en slik konferanse-samtale ville kunne koste også. Dere skal ikke se bort fra at klubben sentralt vil kunne yte et tilskudd til en slik regning. Hilsen "meg"

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er en ting vi kanskje bør vurdere, men på den måten som blir praktisert nå(og sist), er det ikke all verden med utgifter. Vil en gang senere arrangere et møte både på indre- og ytre nordmøre.

 

Kan dere skrive her om meldingen er mottatt og forstått, eller om det trengs nærmere verifisering? Har fått tilbakemelding nå fra 5 stk. Sender en SMS som påminnelse til de som ikke er innom forumet i løpet av morgendagen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må desverre melde avbud på møtet, ble utkalt på jobb!

Det var synn dette, men regner med at dere klarer dere uten meg. Jeg får heller få høre hvordan det gikk...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må desverre melde avbud på møtet, ble utkalt på jobb!

Det var synn dette, men regner med at dere klarer dere uten meg. Jeg får heller få høre hvordan det gikk...

: gråter : Kay har også meldt avbud. Blir bare Helge fra byen nå da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grunnet sykdom, jobb og andre grunner som fører til dårlig oppmøte, utsetter vi møtet til lørdag 8.januar. Samme sted og tidspunkt.

Håper at de fleste kan møte da!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grunnet sykdom, jobb og andre grunner som fører til dårlig oppmøte, utsetter vi møtet til lørdag 8.januar. Samme sted og tidspunkt.

Håper at de fleste kan møte da!

 

Jeg møter opp, sannsynligvis i lånt bil. hvis ikke må jeg prøve å få bite meg inn med noen andre som skal utover?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er for tiden ganske opptatt med sikkerhetskurs, samt at jeg har allerede lovt meg vekk i helgen. Skal hjelpe en god kompis å flytte, kjøre flyttelass etc..... så jeg skal se hva jeg rekker. Rekker jeg det, så kommer jeg, hvis ikke, så ser dere meg vel beklageligvis ikke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prioriter!!!!! Kompisen din kan flytte 364 andre dager i året!

 

:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, ja det skulle jeg gjerne gjort. Men det er lenge siden jeg har lovt meg vekk til han, og jeg pleier å holde mitt ord. Men som allerede sagt, det er ikke umulig at jeg rekker det, tiden vil vise... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

:bump: Husk morgendagen klokken 17:30 på Kanestrøm nå! :venner:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Innpå straumsnæsse ta der ? =)

 

Hvem kommer?

 

Jeg kommer, men må skru litt først....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Innpå straumsnæsse ta der ? =)

 

Hvem kommer?

 

Jeg kommer, men må skru litt først....

 

Samme veien som til trondheim når du ikke kjører over oppdal ;)

Tar du ferga har du kjørt for langt : smil :

 

Jeg kommer vaffal.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det var det jeg tenkte ja =)

 

Fædi å skru.....skru å skru fru blom... =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal prøve så godt jeg kan å komme meg innover...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kiosken på fergeleiet på Kanestrøm, 17:30.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.