#1 Skrevet Desember 21, 2004 da er domenet og hjemme siden våres så vidt begynt, så dere får følge med og se hva som skjer. så dere i lokallaget send meg bilde av bilene deres så skal vi nåkk få dem på nett, gjærne filmer også. hvis dere har filmer med skiltene deres på så sladder vi skiltene for dere, hvis dere ber om det. http://www.audi-racing.no/ ta en titt men husk har bare drivi på litt i dag, kommer til og skje mye her i året frem over 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 21, 2004 Kan bli en bra side dette Tor Olav.... Folk får sende bilder og filmer.... kan vel kansje være noe prosjekt-sider der også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 22, 2004 men da må jeg få noen bilder av litt av folk, så kan jeg sende dem videre til han som lager siden, vi er to stykker som driver med denne begge eier s2 og han har en audi cab også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 23, 2004 men da må jeg få noen bilder av litt av folk,så kan jeg sende dem videre til han som lager siden, vi er to stykker som driver med denne begge eier s2 og han har en audi cab også. Kan lage til ein cd eg med dei bilda eg har fra 2004 sesongen, film kjem eg og til å lage, men den vil sikkert bli litt stor til å legge ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 23, 2004 Ser ut til å kunne bli bra side detta, starten er da ihvertfall bra, så da regner meg jo med at det bare blir bedre og bedre... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 23, 2004 Kan lage til ein cd eg med dei bilda eg har fra 2004 sesongen, film kjem eg og til å lage, men den vil sikkert bli litt stor til å legge ut. bare og lage det vi tar alt til vurdering, ingen ting er for dum osv. vi digger alt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 23, 2004 bare og lage det vi tar alt til vurdering, ingen ting er for dum osv. vi digger alt Har du noke begrensingar på størrlesen eller? Kan jo ta litt hensyn til det, da eg skal redigere filmane fra i år. (Hadde eg berre fått dette dritt programmet til å funke!) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 23, 2004 Har du noke begrensingar på størrlesen eller?Kan jo ta litt hensyn til det, da eg skal redigere filmane fra i år. (Hadde eg berre fått dette dritt programmet til å funke!) bare brenn ned det du har du. behøver ikke og redigere det fikser vi. da kan vi plukke ut det vi synes er tøft osv. Sliter med at programet ikke fikser video camen min jeg , denne brenner jo rett ned på dvd men trur du at programet mitt fikser det du da, nei grrrrrr men som sagdt brenn ned til meg og send til meg så skylder jeg den en tjeneste. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 24, 2004 bare brenn ned det du har du. behøver ikke og redigere det fikser vi. da kan vi plukke ut det vi synes er tøft osv. Sliter med at programet ikke fikser video camen min jeg , denne brenner jo rett ned på dvd men trur du at programet mitt fikser det du da, nei grrrrrr men som sagdt brenn ned til meg og send til meg så skylder jeg den en tjeneste. Problemet er vel at eg mar MANGE timar med film, fra Gatebil og VACN dei siste 3-4 åra. Men bilda kan eg lage til på ein cd til neste treff. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 24, 2004 Problemet er vel at eg mar MANGE timar med film, fra Gatebil og VACN dei siste 3-4 åra. Men bilda kan eg lage til på ein cd til neste treff. hadde vært mega kult om du kunne fått/låne filmene også. så kan jeg love deg at mye av det hadde kommet på nett. si fra om du trenger noe for og få gjort det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 24, 2004 hadde vært mega kult om du kunne fått/låne filmene også. så kan jeg love deg at mye av det hadde kommet på nett. si fra om du trenger noe for og få gjort det. Tja, får eg navnet mitt med på dilmane, så er det jo greit. Eg må fikse brenneprogrammet mit, slik at eg får overført filmane fra Digital8/hi8 til pc`n. Så kan eg brenne det ut på eit par dvd plater i pc format. Så kan jo de får leike dykk litt med filmane. Eg kjem og til å redigera dei sjølv, berre eg får tid. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 24, 2004 Tja, får eg navnet mitt med på dilmane, så er det jo greit. Eg må fikse brenneprogrammet mit, slik at eg får overført filmane fra Digital8/hi8 til pc`n. Så kan eg brenne det ut på eit par dvd plater i pc format. Så kan jo de får leike dykk litt med filmane. Eg kjem og til å redigera dei sjølv, berre eg får tid. det er greit det. skal sette på produsert av deg rediger av oss hvis greit ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 24, 2004 det er greit det. skal sette på produsert av deg rediger av oss hvis greit ? Den er grei veittu. Men eg må fortsatt finne fram til feilen i Studio 8/9. Dritten vil ikkje virke!!! Kor mykje plass har de på webhotellet da? Kan det vere intressant med film av ein bremsing av jinta mi og? Skal bremse ho på nyåret. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Desember 24, 2004 er usikker på hvor stor plass vi har på hotelet men trur han som hjelper meg driver noen servere selv, ups ;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Desember 27, 2004 er usikker på hvor stor plass vi har på hotelet men trur han som hjelper meg driver noen servere selv, ups ;-) Ikke bare "trur"..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Januar 22, 2005 Nå folkens hva synes dere da?? kom gjærne med ideer og forlsag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...