Anbefalte innlegg

Heia alle sammen.

Lurer på hvem som har tenkt seg nedover.

Når folk skal kjøre og om de har tenkt til å overnatte oppe på baneområdet eller bo nedi byen.

I alle fall noen av oss skal overnatte oppe på bana i campingvogn (er planen i alle fall... :) ) og det hadde jo vært artig å prøvd å sammla nordlands medlemmer litt. :)

Utnytta muligheten tilå bli kjent og titta på bilene slik at man vet hvem man hilser på. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har absolutt tenkt meg dit og har planer om å prøve bilen litt på banen hvis det ikke kommer opp noen problemer..

Hadde vært kult som du sier, å fått samlet nordlands medlemmer og sett litt på bilene og pratet/blitt kjent :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal 80% sikkert. Vi drar en kompisgjeng til sweden i neste uke en gang og er litt usikkert hvor lenge vi blir. Hadde jo vært skøy å vært på noe slikt, kanskje man skulle ta bilen på bana?

Om jeg drar er jeg iallfall med å lage en 'nordlandscamp', med bil og telt.

 

Når kjører folk fra Bodø og omegn nedover?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjører nedover fredag etter kl 16.

Dag mente vell at han kjørte rundt den tiden han også.

Cato var ikke sikker på når han starta da jeg snakka med han i går.

Tor kjører nedover tidligere på dagen. (Var i alle fall planen sist jeg snakket med han om treffet)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tenker å kjøre til Mo på Fredag utpå dagen en gang... tenkte å komme meg inn på ACR på fredag :D

Tar med en kompis for å hjepe til med tilskuere ^^

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kommer på lørdagen, skal i bryllup på mo på fredan så stiller nok opp på lørdag...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.