Forslag til utstillingsklasser ønskes

Anbefalte innlegg

Hvis jentene får det til bedre enn gutta så trenger de vel strengt tatt ikke en egen klasse for å få premie.

Bare se på Oslotreffet, jente dro avgårde med premie der.

Do it right så får man premie, uavhengig om man er høne eller hane.

 

nå var jeg ikke i oslo på det treffet. Men var jo ikke ment å fornærme noen med det jeg skrev.

Men nå har jeg nå fått den beste premien i år likevel jeg da :) så klarer meg jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes Topp 5 VW og Topp 5 Audi på større treff og Topp 3 av hvert merke på mindre treff er en bra løsning.

Og så beste felg og noen få andre premieringer i tillegg.

 

Egen jenteklasse synes jeg ikke det bør være - føler iallefall selv at vi jenter stiller likt med gutta på utstilling, og det er slik det skal være.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det har da aldri vært noen "diskriminering" av jentebiler ellers. så hvorfor skulle de ha egen klasse? nei, la det være som det er. topp 5 av 100 biler syns jeg blir litt lite. men med variasjoner at classic osv "lukes" ut av de klassene så er det jo absolutt greit. da mener jeg også at en bil kan ikke vinne topp fem og feks classic samtidig. eneste multipokal mulighet burde være feks i topp fem. Peoples og feks lakk/ felg eller lignende.

 

Ang lave biler. hvor skal man sette standard på måling? travers? bunnpanne? eksos? frontleppe? her har alle bilene forskjellige steder som laveste punkt. hvis man skal gå etter biltilsyn måling så er det laveste faste punkt. som oftest travers som det skal måles på. hvem har lyst til å legge seg under og få målt på traversen min a? 2cm klarering. lykke til med å komme under generelt. Føler denne klassen er utrolig vanskelig å få til når vi har såpass mange sinnsykt lave biler i klubben.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Topp 3 VW og Topp 3 Audi holder i massevis. :)

 

hvem har lyst til å legge seg under og få målt på traversen min a? 2cm klarering.

 

Er traversen din klarert sier du ? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Topp 3 VW og Topp 3 Audi holder i massevis. :)

 

 

 

Er traversen din klarert sier du ? ;)

 

hue :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.