#1 Skrevet Juli 9, 2009 Tenkte jeg skulle legge inn tråden om kommende lokallagstreff litt tidligere denne gangen. Vi håper værgudene er med oss slik at det er mulig å stå ute (storcash), men om bergen viser sin våte side blir det under broen. Håper flest mulig tar turen. Jeg stiller garantert denne gangen. Håper jeg kan vise fram mine mørke ruter da... Vi får se: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 9, 2009 Satser på å få tatt turen eg og, har ferie fra imorgen ettermiddag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 9, 2009 Er i Sverige/Fredrikstad den dagen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 9, 2009 Satser på å komme jeg og. Forhåpentligvis med mørkere ruter her og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 9, 2009 same place as always ? vi får se hvordan formen til Ghost blir , skal ikke se bort ifra at vi er der en liten tur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 10, 2009 Skal prøve å ta turen denne gang Har dere skiltplater? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 10, 2009 Samme plass som tidligere ja. Skiltplater skal vel være mulig å skaffe. Lenge siden sist treff nå Espen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 10, 2009 Samme plass som tidligere ja. Skiltplater skal vel være mulig å skaffe. Lenge siden sist treff nå Espen. Den er god Ja veldig lenge siden nå... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 10, 2009 kommer eg og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 10, 2009 Jeg kommer også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 12, 2009 Kan komme eg og. Men då blir det med Fiesta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 12, 2009 Jeg tror jeg kommer Skal til Bergen i morgen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 12, 2009 "Under broen", hvor er dette eventuelt? Storcash er ved arenum? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 13, 2009 Det stemmer. Om vi er "under broen", så er vi i et lite parkeringshus rett bortenfor Storcash 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juli 13, 2009 Rimelig sikker på at jeg kan i morgen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juli 13, 2009 Artig. Satser på at jeg rekker dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juli 13, 2009 Ser jo ut til at det kan bli bra oppmøte denne gangen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juli 13, 2009 (endret) Ja, når jeg kommer langveisfra og alt Forresten, noen her som kunne skiftet en ytre drivknute for meg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juli 13, 2009 Skiltplater har vi:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juli 13, 2009 Koster disse noe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Juli 13, 2009 Hans, jeg kan kanskje gjøre det, men har dårlig tid denne uken, siden jeg skal på ferie neste uke.. og jeg skulle ha byttet en på min egen også! Er det foran? Skiltplatene koster 25 kroner såvidt jeg husker! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Juli 13, 2009 Ok, da vil jeg gjerne ha et sett skiltplater Vegard, drivknuten er fremme høyre! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Juli 13, 2009 Reiser nedover nå, også er det rett på treff. Sees folkens 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Juli 13, 2009 Skiltplater koster en grønn en(50 spenn,-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Juli 13, 2009 Da skal jeg huske det i morgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...