Anbefalte innlegg

hei, har i det siste lagt merke til at xenon lysene mine ikke justerer seg når jeg starter bilen.

 

er orginal xenon på den og de skal gå ned og opp automatisk ved oppstart.

 

sjekket i vagcom og fikk denne feil koden

 

Address 55: Xenon Range

Control Module Part Number: 4Z7 907 357

Component and/or Version: dynamische LWR D09

Software Coding: 00008

Work Shop Code: WSC 05311

Fault Codes have been Erased

 

1 Fault Found:

9 - Can't Decode, CODE File Not Loaded!

35-00 - Can't Decode, CODE File Not Loaded!

 

når jeg sletter feilmeldingen justerer lysene seg og så kommer det opp en ny feilmelding med samme beskjed.

 

noen som har vært borti dette???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres dyrt ut! Håper du finner en løsning.

 

Men du har sjekket alle koblinger, og sjekket at den senderen under bilen ikke er blitt noe skadet eller noe? Bilen er jo tross alt senka.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke kanskje noe med at man må justere lysene etter senking? Jeg har ikke gjort det på bilen min, men det kan jo være en mulighet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke kanskje noe med at man må justere lysene etter senking? Jeg har ikke gjort det på bilen min, men det kan jo være en mulighet?

Nei,det skal ikke ha noe og si hvis det er likt som på A4.Når jeg senket min ble lysene bare alt for lave,fikk ikke noe feilkoder elns.Jeg justerte bare lysene manuelt på toppen av lyktene og lagret dette i VAGcom.

 

Det ser heller ut som om du mangler en koding av lysene av noe slag. : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, da var det avklart ihvertfall:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vanskelig å si hva det kan være når jeg ikke får opp noen markente feilmeldinger. lyset mitt virker ikke så galt. men burde vært justert opp litt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde samme problemet på min gamle 3bg, der sluttet denne funksjonen og virke etter senking

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.