#1 Skrevet Desember 24, 2004 Har dere snøring på hvem som er -flinke- til å hellakkere? Nærmer seg vel noe sånt nå, har hørt at Andersen lakk skal være ganske bra, men vet liksom ikke om så mange seriøse heller... Har mulighet for å få en bekjent til å ta den, men vet ikke om han kan garantere kvaliteten heller liksom, det er en på "Rykene lakk" eller hva det nå heter... Jo takk, gjerne noen impulser fra dere folkens! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 25, 2004 Andersen Lakk er veldig bra, Arendal Karosseri (v/gamle Opel i Blødekjær) vet jeg har fått "diplom" fra NAF i mange år på rad for utmerket arbeid. Lakkservice på Myrene skal også være topp kvalitet. Autotopp1 (tidligere Stoa Billakkering) er/var visstnok også bra, men der foregår det litt for mye snusk etc. i lokalene... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 25, 2004 Ja, det var i grunn de jeg har hatt i tankene og det der, Autotopp er vel ikke i fullt svev nå det kanskje? har hørt at Johnsen er veldig flink til å lakkere jeg og... Tror nok det blir Andersen når den tid kommer ja, om ikke noen andre har negative erfaringer da? Eller positive fra andre steder?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 25, 2004 Ja, Johnsen er flink når han er sober. Nå skal han sone 3 år, så hva som skjer vet jeg ikke, og det bryr meg ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...