Anbefalte innlegg

Har dere snøring på hvem som er -flinke- til å hellakkere?

 

Nærmer seg vel noe sånt nå, har hørt at Andersen lakk skal være ganske bra, men vet liksom ikke om så mange seriøse heller...

 

Har mulighet for å få en bekjent til å ta den, men vet ikke om han kan garantere kvaliteten heller liksom, det er en på "Rykene lakk" eller hva det nå heter...

 

Jo takk, gjerne noen impulser fra dere folkens!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Andersen Lakk er veldig bra, Arendal Karosseri (v/gamle Opel i Blødekjær) vet jeg har fått "diplom" fra NAF i mange år på rad for utmerket arbeid. Lakkservice på Myrene skal også være topp kvalitet. Autotopp1 (tidligere Stoa Billakkering) er/var visstnok også bra, men der foregår det litt for mye snusk etc. i lokalene...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det var i grunn de jeg har hatt i tankene og det der, Autotopp er vel ikke i fullt svev nå det kanskje? har hørt at Johnsen er veldig flink til å lakkere jeg og...

 

Tror nok det blir Andersen når den tid kommer ja, om ikke noen andre har negative erfaringer da? Eller positive fra andre steder??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, Johnsen er flink når han er sober. Nå skal han sone 3 år, så hva som skjer vet jeg ikke, og det bryr meg ikke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.