BBS RX II(noen som har i 19")

Anbefalte innlegg

Var på møller ensjø her rett før jul og der stod det en A6 med 19" BBS RX II felger. var visst et inpress på 50.

 

finner ikke disse felgene når jeg går inn på BBS på internett, noen som har katalog eller er det bare for audi?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var på møller ensjø her rett før jul og der stod det en A6 med 19" BBS RX II felger. var visst et inpress på 50.

 

finner ikke disse felgene når jeg går inn på BBS på internett, noen som har katalog eller er det bare for audi?

 

Gå til http://www.bbs.com/

Klikk på PROGRAM og deretter på OWERVIEV, Under Classic line finner du RX2

og oversikt over vilke bilmerker/modeller de forskjellige dimensjonene levers til.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du går inn på Rieger sin felg-oversikt så står BBS RXII der..........RIEGER ONLINE-FELG KATALOG

 

finnes ikke i 5X112 i 19" i det hele tatt. rart at Audi ensjø har den på delelageret sitt. må kanskje kjøpe den der? tror jeg fikk en fin pris på felgen der, skulle få de for 3500 pr felg(8,5X19 et50)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

finnes ikke i 5X112 i 19" i det hele tatt. rart at Audi ensjø har den på delelageret sitt. må kanskje kjøpe den der? tror jeg fikk en fin pris på felgen der, skulle få de for 3500 pr felg(8,5X19 et50)

--------------------------------------------------------------------------

 

Viss du kunne få felgene for 3500.- pr stk. så hadde jeg løpt og kjøpt. Veil pris hos Auto Grip (importør i Norge) er 5695.- pr stk. +mva.

 

Er du sikker på det var BBS RX 2 og ikke BBS CH. BBS CH leveres i den med et. 50 i 18" til den prisen du har fått.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

--------------------------------------------------------------------------

 

Viss du kunne få felgene for 3500.- pr stk. så hadde jeg løpt og kjøpt. Veil pris hos Auto Grip (importør i Norge) er 5695.- pr stk. +mva.

 

Er du sikker på det var BBS RX 2 og ikke BBS CH. BBS CH leveres i den med et. 50 i 18" til den prisen du har fått.

 

får nok bestille de på mandag da, han skjønte ikke prisen selv heller for CH i 18" var dyrere. de felgene som satt på A6 så skrudde ut og det stod i delelista at de var skrudde. kanskje en feil i systemet men ble lovet de for 3500 pr stk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.