Ønsker billig hybel i Tromsø.

Anbefalte innlegg

Hei, jeg skal begynne i ny jobb i Tromsø i slutten av august, og ønsker å finne meg en billig hybel jeg kan bo i. skal pendle i mellom Narvik og Tromsø i helgene i vinter, så til våren skal jeg ta med hele familien og flytte til Tromsø. så hvis noen veit av en så gi meg ett tips:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Billig hybel? Kompis leie ut ei sokkelleil. -Ka e budsjettet ditt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Billig hybel? Kompis leie ut ei sokkelleil. -Ka e budsjettet ditt?

 

hadde håpet på noe under 2500 hvis det e mulig i det hele tatt, har jo ett hus å betale på i Narvik. trenger ikke noe store greier da det mest sannsynlig bare kommer til å bli brukt som soveplass..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hybel til 2500,- kr blir veldig vanskelig her i Tromsø. Jeg bor på Studentheimen på Strandvegen, og her betaler jeg 1810,-kr/mnd inkl. strøm og internett, men dette er så billig at ingen tror meg når jeg sier det :P . Pluss at du må være student for å bo her. Generelt ligger en hybel på mellom 3500-4500,- kr, men du kan være heldig å finne billigere også! Hvor sentralt er du avhengig av å bo?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hybel til 2500,- kr blir veldig vanskelig her i Tromsø. Jeg bor på Studentheimen på Strandvegen, og her betaler jeg 1810,-kr/mnd inkl. strøm og internett, men dette er så billig at ingen tror meg når jeg sier det :P . Pluss at du må være student for å bo her. Generelt ligger en hybel på mellom 3500-4500,- kr, men du kan være heldig å finne billigere også! Hvor sentralt er du avhengig av å bo?

 

det er det jeg regnet med, er ikke avhengig av å bo sentralt i det hele tatt, skal jobbe som servicetekniker og har da firmabil som jeg kommer til å bruke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da var hybel ordnet, firmaet jeg skal jobbe for ordnet dette for meg, tråden kan stenges..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.