#1 Skrevet Juli 20, 2009 Hei, jeg skal begynne i ny jobb i Tromsø i slutten av august, og ønsker å finne meg en billig hybel jeg kan bo i. skal pendle i mellom Narvik og Tromsø i helgene i vinter, så til våren skal jeg ta med hele familien og flytte til Tromsø. så hvis noen veit av en så gi meg ett tips:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 21, 2009 Billig hybel? Kompis leie ut ei sokkelleil. -Ka e budsjettet ditt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 21, 2009 Billig hybel? Kompis leie ut ei sokkelleil. -Ka e budsjettet ditt? hadde håpet på noe under 2500 hvis det e mulig i det hele tatt, har jo ett hus å betale på i Narvik. trenger ikke noe store greier da det mest sannsynlig bare kommer til å bli brukt som soveplass.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 21, 2009 Hybel til 2500,- kr blir veldig vanskelig her i Tromsø. Jeg bor på Studentheimen på Strandvegen, og her betaler jeg 1810,-kr/mnd inkl. strøm og internett, men dette er så billig at ingen tror meg når jeg sier det . Pluss at du må være student for å bo her. Generelt ligger en hybel på mellom 3500-4500,- kr, men du kan være heldig å finne billigere også! Hvor sentralt er du avhengig av å bo? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 21, 2009 Hybel til 2500,- kr blir veldig vanskelig her i Tromsø. Jeg bor på Studentheimen på Strandvegen, og her betaler jeg 1810,-kr/mnd inkl. strøm og internett, men dette er så billig at ingen tror meg når jeg sier det . Pluss at du må være student for å bo her. Generelt ligger en hybel på mellom 3500-4500,- kr, men du kan være heldig å finne billigere også! Hvor sentralt er du avhengig av å bo? det er det jeg regnet med, er ikke avhengig av å bo sentralt i det hele tatt, skal jobbe som servicetekniker og har da firmabil som jeg kommer til å bruke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 21, 2009 da var hybel ordnet, firmaet jeg skal jobbe for ordnet dette for meg, tråden kan stenges.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...