Helgeland lokallagstreff Onsdag 5 August??

Anbefalte innlegg

Hei og hå folkens.

 

Da nærmer det seg mnd skifte og det er da Onsdag den 5 August. Vet ikke om folk er klar for ett nytt forsøk og klar for å prøve å slå det første oppmøtet? ;)

 

Jeg er på havet frem til 12 August så jeg kan naturlig nok ikke komme denne gangen.

Gi lyd om det er ønskelig å bytte dag? Senere eller tidligere i uken. Evt. lengre ut i mnd. og evt. ønsket klokkslett!?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Suser selv på ferie nå, så har ingen mulighet å møte aktuelle dato selv om man har lyst.

Er tilbake i midten av august engang, så om treffet skulle bli flyttet slik at man er tilbake når det går av stabelen, så er man så klart med.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er det ingenting som er fastsatt enda, kanskje dumt å ta det så tidlig i August da folk gjerne er på ferie?! Vell jeg vet ikke jeg, men nytt treff må vi nå uansett få til ;) Hva med Dolly Dimples da?

Har fått rekrutert ett par nye medlemmer siden sist som vi må prøve å dra med oss.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ikke legge under en stol at jeg stemmer høyt og høytidelig for at vi flytter treffet til senere i august ;) Som du selv sa; mange folk som er på ferie i disse tider - og man ønsker jo som vanlig at flest mulig kommer slik at vi gruser tallene kontra runde en ;)

 

Dolly Dimples er slettes ingen dum idé! Får bare komprimere oss bedre på "standen" utenfor Provance, så får vi vell plass til det meste ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt enig med deg, Leif-Roger ;)

 

Noen andre som har noen innspill? Vi må samtidig huske på at vi har Mo, S.sjøen og Brønnøy vi må prøve å innvollvere på noe vis.....!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er det lite interesse å oppdrive blandt medlemmene.

 

Hva skal til for å nå frem til lokale medlemmer? Skal vi fortsette å satse på å bare treffes i Mosjøen til vi er "etablert" og til vi hører fra medlemmer litt rundt om?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

stemmer for senere i august. har ikke sjangs førstkommende onsdag pga hus renovering.

Vi kunne godt tatt ett treff senere i år i s.sjøen. Da fikser jeg så vi drar å prøver oss på lerduebanen hær til hyggelige priser. Så får en prøvd og gjort litt annet også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

senere i aug passer bedre for meg og. drar på ferie den 5 aug og blir blir borte en liten uke:) men skal være greit etter den tid.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som at ferietia ødelegger for 5 August da....?!

 

Vi kan jo sats på å få til noe etter Høsttreffet på ACR? Helga 14-16 August? Forslag til dato fra noen??

 

Har for øvrig snakket med en av de ansatte på Expert (Elektroland) i Mosjøen og jeg prøver å få til en samling der om det er interesse for det? Jobber ett par medlemmer der som muligens kan ordne noe kaffe samt noen gode priser og tilbud til oss denne dagen. Snakkes også om å kanskje få til en lokal avtale her hos dem på ihvertfall noe av bilstereoen de selger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan bli dyrt å treffes på parkeringa utenfor Provance.

Er jo privatparkering der ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg stemmer for ett lite treff Onsdagen 19 August jeg ;) Noen innvendinger imot det? Jeg stiller med noe nytt : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg er med den 19 aug. ny audi? et lite hint?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som skal på høst treffet på ACR nå til helga?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kent Inge: ;) Mulig mulig... Hehe...

 

Espen: Jeg hadde planer om å ta en dagstur med, Kine men det blir vist helgetur til Fredrikstad og hjemover igjen istedet for.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi er ett gjeng som kommer fra Bodø og området rundt.

I alle fall 8 biler.

Det bare å finne oss når/hvis dere kommer. :)

 

Ha ei fortsatt fin uke og ei god helg. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

neimen tor, du må jo vise frem nybilen:)

skal i fr stad?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klarer ikke Fredrikstad-Mo på en dag ;) Henter nybilen der vet du....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I morgen 19 Aug. klokka 18.30 på shellen prøver vi igjen med ett nytt lite lokallagstreff.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tar vi det på shellkroa hvis det blir drittvær?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt spørsmål..... Aner ikke hvor vi kan ta det evt. Halsøykroa er jo en mulighet. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er jo labert med muligheter ellers. trixie kebab og pizza på trofors :) :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan dessverre ikke komme da jeg har bare ett øye om dagen som funker. så dere fær kose dere.....

P.S Pass dere for de der jævla persienneran. De tar faen me auan uten å spørr...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.