#1 Skrevet Juli 25, 2009 Vår alles kjære "dansken" (Mikael Grønholm Geertsen) fyller ikke mindre en 35 år idag. Gratulerer så mye med dagen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 25, 2009 Grattulerer med dagen Mikael:klapp: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 25, 2009 Hurra for deg!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 25, 2009 Gratulerer så masse med dagen! Nu skal det vel være den vilde fæst, ik? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 25, 2009 Takk for det Har vært på farten stort sett hele dagen, så det er først nå jeg kan lene meg tilbake og nyte en kald pils.. Hmm.. Lurer på om jeg skal velge Carl's Special eller Tuborg Classic Kanskje 2-3 av hver 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 25, 2009 Gratulerer. Hadde helt klart gått for siste valget hadde jeg hatt muligheten:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 25, 2009 Grattis Mikael. En god fest med så blir dere og våkner i morgen og er 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 25, 2009 Grattis med dagen Mikael, drit i pilsen og gå heller ut og legg noen lag med voks på bilen, da har du også en bedre følelse imorgen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 25, 2009 Grattis med dagen Mikael, drit i pilsen og gå heller ut og legg noen lag med voks på bilen, da har du også en bedre følelse imorgen:) Skulle gjerne gjort det, men er i Göteborg med et par tusen insekter på fronten og ikke noe utstyr til å vaske med Like greit å gjøre det i morgen når jeg har kommet hjem til meg selv Men takk for gratulasjoner til dere alle 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 25, 2009 Grattis fra oss på vaerste... Mikael! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 25, 2009 Gratulerer med dagen Mikael! Du blir 35 idag og Morten blir 25 i morgen og i tillegg flytta inn i ny egen leilighet idag ..og jeg blir 23 på tirsdag da Du får nyte det siste som er igjen av dagen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...