Gratulerer med dagen Mikael

Anbefalte innlegg

Vår alles kjære "dansken" (Mikael Grønholm Geertsen) fyller ikke mindre en 35 år idag. Gratulerer så mye med dagen. :venner::grouphug:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grattulerer med dagen Mikael:klapp:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hurra for deg!! : ja :

:venner:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer så masse med dagen!

 

Nu skal det vel være den vilde fæst, ik? : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for det :D Har vært på farten stort sett hele dagen, så det er først nå jeg kan lene meg tilbake og nyte en kald pils.. Hmm.. Lurer på om jeg skal velge Carl's Special eller Tuborg Classic : klø : Kanskje 2-3 av hver :venner:: cool :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer. Hadde helt klart gått for siste valget hadde jeg hatt muligheten:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grattis Mikael.: vinke : En god fest med :venner: så blir dere :full: og våkner i morgen og er : syk :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grattis med dagen Mikael, drit i pilsen og gå heller ut og legg noen lag med voks på bilen, da har du også en bedre følelse imorgen:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grattis med dagen Mikael, drit i pilsen og gå heller ut og legg noen lag med voks på bilen, da har du også en bedre følelse imorgen:)

 

Skulle gjerne gjort det, men er i Göteborg med et par tusen insekter på fronten og ikke noe utstyr til å vaske med :o Like greit å gjøre det i morgen når jeg har kommet hjem til meg selv ;) Men takk for gratulasjoner til dere alle :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grattis fra oss på vaerste... Mikael!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer med dagen Mikael! Du blir 35 idag og Morten blir 25 i morgen og i tillegg flytta inn i ny egen leilighet idag :) ..og jeg blir 23 på tirsdag da :)

 

Du får nyte det siste som er igjen av dagen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.