#1 Skrevet Juli 28, 2009 Tilbake på foumet etter en lang tid borte... men skal nå bygge opp en A6 Avant med S6 optikk... og da blir det fort noen spm... så jeg prøver her, da jeg vet det finnes mye kunnskap og erfaring på vw/audi forumet! Har kjøpt S6 led kjørelys + grill nede, men her blir det fort litt ekstra monteringsjobb, så spm er kan jeg bruke en S6 C6 frontfanger på en A6 C6? eller passer den ikke i forhold til fester, sideskjermer osv? Audi Allroad 2007+, har noen litt kraftige sidelister på dørene, passer disse til A6 C6? Prøver meg også på S6 eksos, noen som vet eksospottene passer omhverandre? Har kjøpt den delen som ligger over eksospipene og den passet i hvertall.... Takker for al hjelp, og ikke umulig at det dukker opp flere spm.. Peik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 28, 2009 Hvis du har s-line fanger på bilen din skal led-lysene og tåkelys"grillene" passe rett inn. Det samme med S6-grillen. Både S6, RS6 og Allroad-listene skal passe rett på. Såvidt jeg vet skal også S6-fangeren passe rett på, men det må du dobbeltsjekke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 28, 2009 Velkommen tilbake! Et tips er å se på den gamle prosjekttråden til Andreas Skotner. Ligger endel info her, så kanskje man unngår noen fallgruver. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=91416 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 28, 2009 Supert :-) Deilig å være tilbake, skal lage en prosjekt tråd med bilder, det er sikkert andre som også vil gjøre lignende! Peik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...