A6 Avant C6 vil bli S6 trenger tips++

Anbefalte innlegg

Tilbake på foumet etter en lang tid borte... men skal nå bygge opp en A6 Avant med S6 optikk... og da blir det fort noen spm... så jeg prøver her, da jeg vet det finnes mye kunnskap og erfaring på vw/audi forumet!

 

Har kjøpt S6 led kjørelys + grill nede, men her blir det fort litt ekstra monteringsjobb, så spm er kan jeg bruke en S6 C6 frontfanger på en A6 C6? eller passer den ikke i forhold til fester, sideskjermer osv?

 

 

Audi Allroad 2007+, har noen litt kraftige sidelister på dørene, passer disse til A6 C6?

 

 

Prøver meg også på S6 eksos, noen som vet eksospottene passer omhverandre? Har kjøpt den delen som ligger over eksospipene og den passet i hvertall....

 

 

Takker for al hjelp, og ikke umulig at det dukker opp flere spm..

 

 

Peik

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du har s-line fanger på bilen din skal led-lysene og tåkelys"grillene" passe rett inn. Det samme med S6-grillen.

Både S6, RS6 og Allroad-listene skal passe rett på.

Såvidt jeg vet skal også S6-fangeren passe rett på, men det må du dobbeltsjekke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Supert :-) Deilig å være tilbake, skal lage en prosjekt tråd med bilder, det er sikkert andre som også vil gjøre lignende!

 

Peik

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.