Transport av bil fra Tromsø til Vestlandet

Anbefalte innlegg

Hva er billigst ??

Kan eventuellt plukke den opp på E6 ved Otta eller Dombås.

Er vell ikke noen som skal nedover hit og mangler bil :-) ??

 

Tenkte Jeg skulle sjekke i morgen på frakt med Hurtigruta til Florø også...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

billigst er nok en flybilett opp! Hurtigruta koster deg nok 6-8000...

Fint i Tromsø :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

billigst er nok en flybilett opp! Hurtigruta koster deg nok 6-8000...

Fint i Tromsø :)

 

Koster desverre dyrt å komme seg fra her jeg bor til en flyplass som flyr til Tromsø.

 

Men fant noen kurrante bilette nå.. :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sjekk hurtigruta du, mener en kompis fikk en bil fra Tromsø til Molde for 1000 lappen. Så er det jo noen timer gøy kjøring hjemover? :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sjekk hurtigruta du, mener en kompis fikk en bil fra Tromsø til Molde for 1000 lappen. Så er det jo noen timer gøy kjøring hjemover? :D

 

Fikk sjekket nå, 10800,- var en stiv pris for å få den ned til Florø, Nesten samme pris til Molde og Trondheim også. :-(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk sjekket nå, 10800,- var en stiv pris for å få den ned til Florø, Nesten samme pris til Molde og Trondheim også. :-(

 

Du kan sikkert prute på den prisen! Sendte en bimmer fra tromsø til måløy for 2 år siden, det kom på rund 6000.

 

Sendte en Jetta fra Harstad til måløy nå i vår, fikk først pris på rundt 8k, men ringte dagen etter og fikk rabatter så de endte opp på 6500 tror jeg det var. Billigere å sende til Måløy en Florø, men kommer litt ann på hvor du bor og hvor langt du vil kjøre for å hente.

 

 

Jeg fant ut at det var billigere med Hurtigruten enn å hente selv om man tar med mat, bensin, overnatting, fartsbot ++ i regnestykket. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan sikkert prute på den prisen! Sendte en bimmer fra tromsø til måløy for 2 år siden, det kom på rund 6000.

 

Sendte en Jetta fra Harstad til måløy nå i vår, fikk først pris på rundt 8k, men ringte dagen etter og fikk rabatter så de endte opp på 6500 tror jeg det var. Billigere å sende til Måløy en Florø, men kommer litt ann på hvor du bor og hvor langt du vil kjøre for å hente.

 

 

Jeg fant ut at det var billigere med Hurtigruten enn å hente selv om man tar med mat, bensin, overnatting, fartsbot ++ i regnestykket. :)

 

Prøvde å prute, men var håpløst nå i høysessongen...

 

Fant Flybilett til ca 1000,- kroner fra sogndal til Tromsø. Og har gratis overnatting i Trondheim på veien ned igjen.

Så da blir det å kjøre selv tror jeg..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bah... du skulle kommet ut med dette noen dager tidligere :S

heiv meg rundt på mandag og bestillte flybillett til oslo for å hente bil...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.