"Nye" sotette baklykter på Touran`en

Anbefalte innlegg

Hadde litt tid til overs og tenkte jeg skulle prøve et gammelt triks til å sote baklyktene.. Tok en tur på Prix, kjøpte ett par sorte strømpebukser fra La mote og tok av baklyktene på Touran`en. Tredde så en lykt inn i hvert bein, strippset det sammen på baksiden, lagde hul til skruer og ledniger før det ble monter på bilen igjen.

Billig og enkel soting av lyktene. Fjernet sammtidig model og motorbetegnelsen på bakluken og monterte krom list nederst på bakluken. Har prøvd denne type soting før på en golf jeg hadde for snart 10 år siden og det funket denne gangen også. Må bare være litt forsiktig med høytrykkspyleren når man vasker så holder det også. Slenger med ett før og ett bilde etter. Så får dere si hva dere mener om det.

Bilde 355 (2).jpg

Bilde 177 (2).jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe. det ser jo faktisk bra ut :)

Men ikke så veldig mye vits å sensurere skiltnr bare på et av bildene..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

"kjempetøft" nå mangler du bare revehale og wonderbaum :D;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe. det ser jo faktisk bra ut :)

Men ikke så veldig mye vits å sensurere skiltnr bare på et av bildene..

 

Glemte meg og brukte ett gammelt bilde,har rettet på det nå. Takk for tipset : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

men debadgingen og chromelista gjorde seg : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

"kjempetøft" nå mangler du bare revehale og wonderbaum :D;)

 

Det er faktisk ikke så harry som det høres ut. man må ta på lyktene for å skjenne at de ikke er sotet med spray, så revehalen og wonderbaumen må nok vente ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke planer om å lakkere bilen helt ned da? Eller skal du ha på ny hekk?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke planer om å lakkere bilen helt ned da? Eller skal du ha på ny hekk?

 

Har tenkt på å lakke helt ned, men dette er firmabil så jeg hvet ikke hvor mye penger jeg har lysst å bruke på den, men det er ikke tvil om at det hadde vært penest. Har fått en liten skade på ene siden/kanalen så kansje det blir lakk helt ned i forbindele med rep. og lakkering av dette.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.