Selger IKKE "my pearl dream" likevel!!!

Anbefalte innlegg

Sorry folkens.. Klarer bare ikke å selge "my pearl dream"

 

Klarer bare ikke å selge denne bilen,har for mange timer og svettetårer + arbeid på den OG jeg har så mye prosjekter jeg vil fullføre på den for at jeg skal kunne selge den videre til en som kan ta vare på dette vag produktet ved en senere annledning..

 

 

en annen ting er at jeg trives rett og slett kjempe godt i denne klubben og miljøet her ikke minst er så sosialt og gøy. For ikke å snakke om "treffa" våres og "cruising" tura våres.

 

Har aldri hatt en annen bil som jeg har vært SÅ fornøyd med!!

 

fått mye komentarer fra andre også som sier at jeg ikke må selge bilen,og det er hyggelig å høre at det jeg har gjort/gjør med bilen blir lagt merke til og satt pris på.

 

TAKK FOR ALL STØTTEN!!!!

 

kom gjerne med komentarer ang mitt valg og eller innspill til bilen

(her er mitt kjære vag produkt ) er lov å stemme også :):):):)

 

http://www.vwaudi-club.no/?s=sebil&bilID=1668

 

Så gutta i MJØSA lokallag,ikke vurder å bytt ut meg engang.. JEG BLIR!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var godt og høre at du ikke skal selge bilen din...

og fortsatt være med i lokallaget !

:D:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men det er godt å høre at du tar til fornuften :)

 

Nye prosjekt på den?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men det er godt å høre at du tar til fornuften :)

 

Nye prosjekt på den?

 

Selvfølgelig er det nye prosjekter på den som kommer.

det er bla:

-nytt interriør

-sveise bakluka

-badlock bak

-anlegg (stort???)

-solfilm på ruter

-etc etc etc....

 

dette er noen av grunnene for at jeg ikke selger pga har mye av det liggende og har gledet meg så lenge til å fulføre disse. Så da er det bare å sette igang da,tross alt vinter og slik stuselig vær nå så.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Raymond: sitter her med speedoen på bordet nå, og sliter med å få av det j#¤#¤%"¤# glasset! har du noen tips.. har prøvd å komme til fra baksiden med å skru løs hele skiten, men det er en skrue som sitter som bare pokker, så der kommer jeg heller ikke til! : bh :

 

håper nå at du har moddet speedoen slik at du har noen tips og gi meg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Raymond: sitter her med speedoen på bordet nå, og sliter med å få av det j#¤#¤%"¤# glasset! har du noen tips.. har prøvd å komme til fra baksiden med å skru løs hele skiten, men det er en skrue som sitter som bare pokker, så der kommer jeg heller ikke til! : bh :

 

håper nå at du har moddet speedoen slik at du har noen tips og gi meg.

 

altså skal du ha inn hvite skiver er det derfor du skal ha av glasset? Har faktisk akk satt inn det selv på min og på baksiden der sitter det 7 stk gullfargede stjerne skrue hoder,skru ut de, også vipper du opp de hakende som liksom låser hele bakplata på,og under den igjen sitter det muligens et par sruer selv men har oppdaget at det kan være noe avvik fra spedoometer til spedoometer.. jeg fikk da hvertfall av hele den svarte ramma foran med glass og alt. men viserne fikk jeg ikke av så da måtte jeg snitte opp skivene og tre de rundt viserne..

 

lykke til!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er chrom ringer jeg installerer : ja : stod i anvisningen at jeg skulle vippe/brekke opp glasset på forskjellige steder, endte med at glasset sprakk litt i nedre kant : bh :: bh : og slikt, får håpe det ikke er så synlig når jeg monterer det sammen igjen.

men løsnet tilslutt bakdelen ja som du forklarte, eneste problemet da er at det er vanskelig å sentrere chrom ringene, men fikk det nå til, nå ligger limen å tørker, ble pent forutenom glasset : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er bra att du tar til fornuft;) lykke til videre med prosjektet ditt videre:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

den enseste bilen jeg har likt dekor på blir her oppe og i klubben.

 

godt og vite, stå på si fra om du trenger noe hjelp.

 

kan sikkert ikke hjelpe like vell, he he

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Glenn: Gratulere med nye skiver/ringer i instrumentet ditt og håper det gikk bra med glasset ditt. Send inn et bilde av resultatet da :)

 

Tor: Takker for det Tor,hyggelig å høre at noen setter pris på det jeg har gjort med den. Og mere skjer i vinter og gleder meg sykt til å få det ferdig!!

 

Til alle sammen her og videre på forumet:

 

fortsatt god jul og godt nyttår!!!!!!!!!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kanke selge denna saken der a vettu. vet du kommer til å angre ræææva av deg a vettu. væme å årne kjerra mi snart også raymond. den trenger ny eksos og bremser. sikkert mer også hehe. hei raymond hilsen eli anne

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jaja den siste var egentlig fra morten sørensen. klarte ikke bytte konto. fylla har skylda

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.