Vårcruising til Fredriksten 22/5-05 ?

Blir du med på Vårcruising til Fredriksten 22/5?  

36 stemmer

  1. 1. Blir du med på Vårcruising til Fredriksten 22/5?

    • Å ja, dette blir morro
    • Å nei, ikke nå igjen
      0
    • Hæ, hva er vårcruising?


Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg registrerer at arrangementene til våren blir tette, derfor tenkte jeg å lufte muligheten for å kombinere arrangementene. Tanken var å kjøre i samlet tropp alà Høstcruisingen til utstillingstreffet den 22/5. Avreise ca 0800 fra Oslo? Kanskje Hadeland, Mjøsa og Follo oa. henger seg på?

 

Mer info ang treffet her:

 

http://www.vwaudi-club.no/?s=terminliste&statOwn=yes&eventID=68

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann!

Jeg registrerer at arrangementene til våren blir tette, derfor tenkte jeg å lufte muligheten for å kombinere arrangementene. Tanken var å kjøre i samlet tropp alà Høstcruisingen til utstillingstreffet den 22/5. Avreise ca 0800 fra Oslo? Kanskje Hadeland, Mjøsa og Follo oa. henger seg på?

 

Mer info ang treffet her:

 

http://www.vwaudi-club.no/?s=terminliste&statOwn=yes&eventID=68

 

 

Å nei, ikke nå igjen... :D Hehe.. neida.. kan jo bli moro det om det blir noen folk med.. : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg blir helt klart med !! :)

 

...er det noen bensinstopp.. ? ;): bh : Hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får legge inn en tur over grensa i samme slengen da vel?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer hvis Lurifaks er frisk :)

 

Tipper jeg har det ferskeste førerkortet på turen da :D:D:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får legge inn en tur over grensa i samme slengen da vel?

Skal ikke se bort i fra at det blir mulighet for "rimmad sidfläsk och potatis" på turen også. Jeg kan ta det med i planleggingen hvis mange nok melder seg på

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg blir nok med! :) Enten fra Oslo, eller fra Sarpsborg (E6 v/biltema) hvis jeg drar hjem hele den helga. Det kan hende det blir med en Karmann Ghia Cab også (bestefar sin) hvis den blir ferdig i tide.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

"rimmad sidfläsk"

For enkelte personer (meg f.eks) hørtes det utrolig sykt ut!!! *dør av latter* :D

Hva vil det si å rimme sideflesket?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg blir med ;)

 

Må jo få noen km på telleren :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For enkelte personer (meg f.eks) hørtes det utrolig sykt ut!!! *dør av latter* :D

Hva vil det si å rimme sideflesket?

Meget offtopic: Etter det jeg har hørt, så er "rimmad sidfläsk" det samme som lettsaltet flesk eller en slags bacon...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg blir helt klart med jeg Arne. Jeg skal prate med gjengen fra Alvdal også, så kanskje de kommer ned hit kvelden før og slår følge.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg blir helt klart med jeg Arne. Jeg skal prate med gjengen fra Alvdal også, så kanskje de kommer ned hit kvelden før og slår følge.
Najs Roger, husk radioen også (kanal 7)...hehe...Roger over. Fint vær er allerede bestilt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kommer jeg også med forhåpentlig vis ny frontfangern, bakfanger, hellspoiler, senket, og muliens chip....

 

gleder meg alt....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Supert tiltak Arne! : ja : Vi skal iallefall gjøre vårt beste for å ta dere vel imot, alle sammen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Najs Roger, husk radioen også (kanal 7)...hehe...Roger over. Fint vær er allerede bestilt

 

Radioene er alltid i bilen, i tilfelle det skulle være noen i nærheten. Det høres bra ut med finvær, og vi får vel forhåpentligvis med oss noen som kan ta noen "på veien"-bilder???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var jo artig på Høstcruisninga da, så ska nok forundre meg mye om vi ikke stiller en gjeng fra Hadeland :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig bra Ørjan, du har god tid til å få med deg folket. Jeg gleder meg allerede (forhåpentligvis UTEN sauer denne gangen) : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig bra Ørjan, du har god tid til å få med deg folket. Jeg gleder meg allerede (forhåpentligvis UTEN sauer denne gangen) : smil :

 

Trur det er flere som håper på det jeg ;) (ref Leder`n ;):) )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gleder meg allerede jeg. : gb :: gb :: gb :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det spørs nok om vi blir med på dette, og denne gangen får vel min bedre (?) halvdel få lov til å være med, så reiser vi på harrytur etterpå :D:D (Utrolig hvor mye man får plass til i en scirocco uten bakseter : haha : )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ER det aktuelt å legge opp den kjøreruta Arne?

 

Mr Hvit 'Rocco:

så bilen din i Asker i ferien! :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har lyst til å bli med jeg også. Så lenge alt er som det skal med bilen, så blir jeg også med ;)

Da blir dette mitt første treff :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.