Anbefalte innlegg

Heisann, jeg har lagt merke til at lakken er begynt å "flasse" av under hovedlyktene og noe på bakskjermen : bh :

Lurer på om dette kan være noen garantisak??

Mener å ha hørt om 12års lakkgaranti hos Audi.

Tror at all lakkering som er gjort på bilen er orginalt.

Har ikke lakkert noe selv i allefall.

Bilen er Ditec behandlet to ganger(07 og 08) men kan ikke tro at dette skal føre til at lakken løsner fra frontskjermen og detter av flakvis.

Noen erfaringer med samme problemet??

Evt. erfaringer med å få slikt fikset på garantien??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dra å snakk med en forhandler du..Tror nok det er det enkleste....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det er nok det...

Tenkte bare jeg skulle høre her inne om det var noen som hadde vært borti noe lignende og hadde noen erfaringer, siden jeg må kjøre minimum 2t med ferge og 1,5 time med bil etter ferga for å komme til nærmeste forhandler...

Men kan prøve å gjøre det samtidig som jeg kjører til f.eks. Bodø og dra innom Sulland der...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

og gi oss tilbakemelding

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe.. u got it! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan jo ringe dem først... Høre hva dem sier, og forsikre deg om at det er noen på jobb den dagen som faktisk har mulighet til å se på det... Slippe "bom-tur".....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda.. Det er nok ikke dumt ;)

Kan ringe dem på mandag elns å spørre... Regner med Sulland i Bodø er mest aktuellt for min del siden jeg har ærend i byen rundt den 18. juni ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå kan jeg muligens svare på denne med sikkerhet, siden jeg hadde forespørsel til møller om lakkskade for ikke så lenge siden..

Lakksgaranti er 2-3 år!

RUSTgaranti er 12 år

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det at lakken flasser av kan tyde på sinkslipp, kan være de dekker dette. Hadde min audi 99 modell hos møller for å få sjekket litt rustbobler nederst på dørene. Tok et par måneder med behandlingstid, men fikk lakkert nedsiden på 3 dører og 3 nye av de nederste listene :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såpass...

Hadde ikke vært dumt med 12års lakkgaranti da ^^

Regner med det blir en tur innom Audi i Bodø da for å høre hva de sier :)

Får bare håpe at de dekker det ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Best å forsikre seg om at di har tid før du drar da.. ;) håpe det ordner seg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for det ;)

Jepp, det er veldig lurt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nope, ikke enda...

Skal innom Sulland på Mo i Rana i morgen... de skulle ta noen bilder og sende en rapport til Audi fikk jeg fortalt pr tlf. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har da fått svar fra Sulland på Mo i Rana og han verksmestern der sa at det var bare 3års lakkgaranti og noe sinkslipp var det ikke... så må nok bare leve med det intil jeg har anledning å få det fikset av lakkeringsverksted :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.