Trøndere som skal på Rudskogen i slutten av august?

Anbefalte innlegg

Heihei :)

 

Noen som har planlagt å ta turen til Rudskogen på treffet i august?

 

Planlegger sjøl å reise nedover torsdagen eller fredag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal dit iallefall.. bare en halvtime å kjøre for min del så er vel ikke mye spørsmål :)

 

Må da være noen som har tenkt seg på tur fra Trondheim?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har store planer om å reise nedover ja gitt. Blir nok å reise nedover på fredagen da det er kun lørdag og søndag det er banekjøring..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Reiser nedover på fredagen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal dit iallefall.. bare en halvtime å kjøre for min del så er vel ikke mye spørsmål :)

 

Må da være noen som har tenkt seg på tur fra Trondheim?

Kjenner jeg yngste-Meland rett blir det vel PS3 og ferske boller på sofaen hos mor :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som jeg skrev i den andre tråden så planlegger jeg også tur nedover :)

Vurderer og reise på onsdag og se litt stcc på Våler torsdag og fredag før jeg drar til Rudskogen på fredag kveld.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjenner jeg yngste-Meland rett blir det vel PS3 og ferske boller på sofaen hos mor :D

 

Hehe.. er ikke det pent;) Vurderer og ta turen nedover, lenge til man må bestemme seg enda vet du:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Reiser trolig nedover på onsdag eller noe sånn. Besøke noe slekt på Hamar mens man har sjans... Dere får ringe på når dere er på vei nedover...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når reiser de som evnt reiser nedover på fredag?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.. er ikke det pent;) Vurderer og ta turen nedover, lenge til man må bestemme seg enda vet du:)

Tar vel avgjørelsen fem over midnatt dagen før ? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når reiser de som evnt reiser nedover på fredag?

 

Har planer om å dra i rett tid for å komme unna trafikken. Ikke satt noe eksakt tidspunkt ennå, men åpen for forslag :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har planer om å dra i rett tid for å komme unna trafikken. Ikke satt noe eksakt tidspunkt ennå, men åpen for forslag :)

 

 

Okay. Har tenkt på det vi også. Ble ikke til at vi dro noen dager før, så blir nok avreise på fredag på oss også.

Hvor lang reisetid bruker man til Rudskogen da sånn ca?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okay. Har tenkt på det vi også. Ble ikke til at vi dro noen dager før, så blir nok avreise på fredag på oss også.

Hvor lang reisetid bruker man til Rudskogen da sånn ca?

 

Da vi reiste oppover til treffet på ACR i sommer så reiste vi i fra kopstad (i vestfold) som er omtrent like langt klokka 10.30 og var i stjørdal før Coop Mega stengte. Dette var på torsdag.

 

591,8 km fra Stjørdal til Rudskogen/Rakkestad (via Østerdalen) Raskeste rute.

8t 54min(kjøretid) i følge Gule Sider

 

 

Ps. Noen som kan hjelpe? http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=1733145#post1733145

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bør vel starte senest rundt klokken 12 da i allefall.

Om det blir samkjøring så er det vel en del som skal ha med seg biler på henger, og medregnet en pitstop eller to så går det vel raskt en 8-9 timer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med på en felles kjøring nedover på fredagen :)

 

Tar meg fri den fredagen, og dersom noen skulle ha en ledig sete hjem igjen til Trondheim hadde jeg takket veldig ja til det. Deler utgifter selvfølgelig.

 

Bilen min blir ståans i Østfold en ukestid, men jeg må hjem igjen til Trondheim å jobbe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bør vel starte senest rundt klokken 12 da i allefall.

Om det blir samkjøring så er det vel en del som skal ha med seg biler på henger, og medregnet en pitstop eller to så går det vel raskt en 8-9 timer.

 

Seinest 12 ja. Godt å ha litt god tid.

Hvor har folket tenkt å overnatte?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Seinest 12 ja. Godt å ha litt god tid.

Hvor har folket tenkt å overnatte?

 

Usikker på overnattingsplass enda. Er vel ikke noe i umiddelbar nærhet. Nærmeste er hotellet i Sarpsborg tro?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Seinest 12 ja. Godt å ha litt god tid.

Hvor har folket tenkt å overnatte?

 

Campen er åpen fra fredag, så jeg tenkte kræsje der som resten av helga.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar med teltet jeg også gitt... Har ikke funnet noe annet...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har planer om å overnatte på Høk motell. Ikke hotellstandard, men billig og grei plass med frokost og dusj/TV. ca 30min kjøring fra Rudskogen, dvs ca 5-10min sør for Sarpsborg. De hadde 11 rom ledige når jeg snakket med de i sted :)

 

NB! Man må være der før kl 20 så avreise må være i rett tid på fredagen. Evt kan først ankomne hente ut nøklene til etternølere.

 

http://bysiden.no/plakat/hok_kro/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal vi avtale et sted å møtes for avreise fra trondheim på fredag?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med jeg slår meg ned i telt på campen. Tar det litt som det kommer ut fra vær og vind :)

 

Avreisested ja? Hvem er det som er med nå da?

 

-Jeg

-Roy

-Roger

-Vegard H

-Vegard S?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjører på Torsdag jeg. Skal ned til Hamar å besøke litt svigerfamilie.

 

Pling på meg når dere nærmer dere Hamar så hiver jeg meg på derifra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal vi avtale et sted å møtes for avreise fra trondheim på fredag?

 

Siden vi skal sørover er vel det lureste å møtes en plass sør i byen, f.eks. City Syd så man får bunkret før turen :) Parkeringsplassen ved siden av bensinstasjonen er vel passe øde tidlig på dagen.

Avreise senest 11 for oss med lastebil som skal rekke motellet før kl 20, så oppmøte ca 1030?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjører på Torsdag jeg. Skal ned til Hamar å besøke litt svigerfamilie.

 

Pling på meg når dere nærmer dere Hamar så hiver jeg meg på derifra.

 

Det skal vi få fiksa :)

 

Siden vi skal sørover er vel det lureste å møtes en plass sør i byen, f.eks. City Syd så man får bunkret før turen :) Parkeringsplassen ved siden av bensinstasjonen er vel passe øde tidlig på dagen.

Avreise senest 11 for oss med lastebil som skal rekke motellet før kl 20, så oppmøte ca 1030?

 

Ja, det går jo ann og møtes der. Eventuellt på Klett. Men om man skal handle litt er det nok enklere ved City syd :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.