Trøndere som skal på Rudskogen i slutten av august?

Anbefalte innlegg

Oppmøte ca 1030 på City Syd er topp for meg :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Avreisested ja? Hvem er det som er med nå da?

-Jeg

-Roy

-Roger

-Vegard H

-Vegard S?

Claus er med ja:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Claus er med ja:)

Det er bra :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar vel avgjørelsen fem over midnatt dagen før ? ;)

Hehe.. Ja, noe sånt;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har planer om å overnatte på Høk motell. Ikke hotellstandard, men billig og grei plass med frokost og dusj/TV. ca 30min kjøring fra Rudskogen, dvs ca 5-10min sør for Sarpsborg. De hadde 11 rom ledige når jeg snakket med de i sted :)

NB! Man må være der før kl 20 så avreise må være i rett tid på fredagen. Evt kan først ankomne hente ut nøklene til etternølere.

http://bysiden.no/plakat/hok_kro/

Anbefaler Quality Hotell som ligger cirka 10 minutter unna Høk. Koster ca 2000,- for et dobbel rom en helg inkl frokost. Er mye bedre enn Høk og er verdt den tusenlappen det koster ekstra.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er RS2`n pakket og klar. Barnevogna er på plass og det gikk som smurt. Hvem sa at dette ikke er familiebil : smil :

Ser ut som det blir telt for min del i allefall. Er litt trangt budsjettet resten av året :o

Svidd av litt for mye på bil i det siste... (Som vanlig)

Håper flere blir med!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er RS2`n pakket og klar. Barnevogna er på plass og det gikk som smurt. Hvem sa at dette ikke er familiebil : smil :

Ser ut som det blir telt for min del i allefall. Er litt trangt budsjettet resten av året :o

Svidd av litt for mye på bil i det siste... (Som vanlig)

Håper flere blir med!

Kostet 550 pr pers for to overnattinger i et dobbeltrom på Høk så ikke ille egentlig spesielt hvis det regner :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anbefaler Quality Hotell som ligger cirka 10 minutter unna Høk. Koster ca 2000,- for et dobbel rom en helg inkl frokost. Er mye bedre enn Høk og er verdt den tusenlappen det koster ekstra.

Har prøvd begge plasser og sov like godt på begge plassene :) Standarden er litt bedre på Hotellet, men seng, dusj og tv for visning av dagens videoopptak på Høk også. Har uansett bestilt rom på Høk så blir der i år.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk akkurat melding fra Vegard Hansen nå. Han er på vei til Hamar, og han anbefalte oss ikke og kjøre Østerdalen.

Var veiarbeid stort sett hele veien. Elendig vei og han hadde tatt nedi flere ganger.

Brukt dobbelt så lang tid som vanlig. Så tror nok det blir tur om Dovre på meg.

Er forresten ikke 100% sikker jeg kjører samtidig som resten likevell, da vi plutselig bestemte oss for og ta en snartur innom Svinesund før treffet i morge, så mulig vi kjører i natt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På grunn av dårlig vei nedover er avreise klokken 10.

Det er mye veiarbeid nedover, så de med lastebilen(Roger og Claus) satser på og starte klokken 10, for og være sikker på å rekke frem til innsjekking på hotellet.

Jeg starter nå ikveld. Så spørs om vi heller får satse på og kjøre samlet hjem igjen.

Snakkes på Rudskogen :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg stiller på City Syd kl litt før 10, så om noen vil kjøre sammen, så er det bare å hyle ut på telefon (47462020).

Aleine i bilen så kunne godt tenke meg noen å kjøre nedover med. Ska ikke kjøre hjem igjen, men ta tog fra Hamar på Mandag, ellers så kunne noen sitti på også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei sann trønderfolket.

Tenkte bare å si fra at vi fra Hedmarken møtes på Vikingskipet i Hamar kl 18 og videre avreise etter den tid når folket har dukket opp, så om dere vil kan dere slenge dere med kollonna våres, kommer sikkert flere inn på rekka vår langs veien også tror jeg. Og vi kjører bakveien,altså svinger av på Skedsmo og kjører over fedtsund og videre mot Momarken, denne veien er kjappere og litt mer svingete men en ellers helt grei vei og kjøre. Rolf med passaten sin skal være med å kjøre denne veien også.

"thats my 50 cent if you wanna join us" : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare nevne at det var en vanvittig kul helg :)

Banekjøring er helt rått! Og med ny girkasse og litt annet oppsett så blir det bra. Ganske kult å finne ut hvordan bilen fungerer og hvilke endringer som jeg føler bør gjøres :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.