Anbefalte innlegg

Jeg tenkte jeg bare skulle slenge ut at jeg har en låve med plass til fire biler ved siden av min egen garasjeracer.

 

Dette er på en litt avsidesliggende plass i Kragerø hvor det er lite folk, annet enn meg selv som tusler rundt. Uønsket besøk har sålangt altså vært et ikkeeksisterende tema. Solide låser er likevell kjøpt inn og montert. Affeksjonsverdi kan ikke lagres sikkert nok :P

 

Lagringen skjer i øverste etage i låven hvor det er tørt, svalt og gjavn tempratur. Ikke oppvarmet vell og merke seg. Skal få tatt noen bilder av lokalet hvis det er ønskelig.

 

Pris: 300,- pr. måned pr. bil

 

Trenger du lagring er det altså bare å sende avgårde en pm :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en båt på henger jeg trenger lagring..... 18" på henger

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, båt kan være litt problematisk. Det er nemlig begrenset med høyde. Hvordan båt er det? Evnt høyde båt + henger?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg lurer på å parkere caben min for vinteren.

Så kan godt sende prisforsalg på pm:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, båt kan være litt problematisk. Det er nemlig begrenset med høyde. Hvordan båt er det? Evnt høyde båt + henger?

 

Det er en wester 18".høyde er jeg jammen ikke sikker på gitt.... Men når den står på henger er den nok fort oppi 3 meter. Noe lavere sikkert om jeg tar av kalesja på den....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg lurer på å parkere caben min for vinteren.

Så kan godt sende prisforsalg på pm:)

Den er grei :)

 

Det er en wester 18".høyde er jeg jammen ikke sikker på gitt.... Men når den står på henger er den nok fort oppi 3 meter. Noe lavere sikkert om jeg tar av kalesja på den....

 

3 meter ja. Jeg har antageligvis mulighet, men det blir på låvebrua, noe som gjør det (kanskje) litt problematisk å få biler inn etterpå. Jeg tror jeg har lyst til å fylle opp den innerste delen først før jeg sier ja. OK?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.