Anbefalte innlegg

Hadde det vært noe å få bilane på dyno i Stavanger mon tro ?

Kjøra i kolonne ned osv.

Har veldig lyst til å ta med Mustangen ned dit å få an på dyno.. vet d ikke er vag men ikke så interessant å få A4 en på dyno liksom.

Men for min del så må dette skje i løpet av sommer - tidlig høst da den blir parkert for vintern.

 

Tenker da på at en i styret i lokallaget her ordner med ett eller anna firma der nede som driver med slikt om å ha en kveld der og få målt noen av bilene i lokallaget.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

EBB og Turbokongen tar nok denne utfordringen, de har har bra utstyr til dette, og har vel såvidt meg bekjent noe lignende på gang med en ford klubb. Ta forbindelse med de på trim 4 eldre forumet:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Der e gang på dynoen hver torsdag fra 15:00-20:30 førstemann t mølla prinsippet. 350 for 2wd 450 for 4wd

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

argh torsdag er en dårlig dag for meg hmm

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta kontakt med EBB, de stiller nok gjerne opp med utstyret hvis dere arrangerer en dynokveld, og da ikke nødvendighvis på torsdag, men en dag dere blir enig om så slipper dere å ha en haug med non vag dere også: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt fantastisk respons fra lokallaget i hgsd hmm :|

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg e me sålenge d passe eg:) altså ikkje denna mnd

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg må bremse audien, men det må være en plass der jeg kan bruke papirene å at biltilsynet godkjenner dem så har målt den.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.