Montere senkesett Golf4 stasjonsvogn

Anbefalte innlegg

Nogen som kan ver me å montera senkesett?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ka senkesett du har kjøpt selle?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Billigaste justerbare fra Håkon Sandberg. Spandere ikkje på mer på denne bilen. Håper på ny innen neste sesong

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Billigaste justerbare fra Håkon Sandberg. Spandere ikkje på mer på denne bilen. Håper på ny innen neste sesong

 

E vel heile aksling på din bak? Gjort på 20min då. Å foran går som ein lek så lenge du har rette plass å stå å verktøy?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, går kjempefort å skifta på dei bilane... ha ein muttertrekker og ei slegga klar så går det som ein lek! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

E vel heile aksling på din bak? Gjort på 20min då. Å foran går som ein lek så lenge du har rette plass å stå å verktøy?

 

http://www.nclh.org/car/coilover_howto/

 

Bag såg ikkje så heilt gale ud, men framme såg stress ud, og eg har verken go plass å stå eller spesielt godt utvalg i verktøy.

 

Står masse om div mutrere og bolter som bør skiftas osv, e det vits?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har aldri bytta ein einaste bolt eg då. Du bør vel kanskej det etter bokå, men eg har aldri gjort det. Ska du ta forstillingskontroll rett etterpå så trenge du ikkje stressa me å merka alt så godt heller. Det e ikkje så veldig vanskelig. Du trenge jekk og pipesett. Kanskje litt fastnøkler. 18 og 16mm e greit å ha. E heilt sikkert någen her som kan hjelpa! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har aldri bytta ein einaste bolt eg då. Du bør vel kanskej det etter bokå, men eg har aldri gjort det. Ska du ta forstillingskontroll rett etterpå så trenge du ikkje stressa me å merka alt så godt heller. Det e ikkje så veldig vanskelig. Du trenge jekk og pipesett. Kanskje litt fastnøkler. 18 og 16mm e greit å ha. E heilt sikkert någen her som kan hjelpa! ;)

 

Eg syns det e greit å bytta alt av bolter....prøve å gjørr det sjøl, men ikkje alltid nødvendig :)

Gjør dog joben lettere til neste gang ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å bytta bolter når ein bytte senkesett?? Har eg ikkje vert borti, einaste e navbolten hvis ein skrur av navet.

Selle, stikk rett bort på biltema å kjøp deg ei fjørbeinslager pipa.Ei hule pipa som gjør at du får skru av bolten på fjærbeinet me ein umbrako i midten, mens du han holda igjen me ein fastnøkkel. Kosta 150,- tror eg. Då sleppe du tenka på å trenga lufttrekker.

Ellers kan den navsprederen de selge hos møller som spesialdel ver kjekk å ha, men du klare deg åg me ein umbrako av ymse størrelse for å spred det åg.

Ut over det stian seie, trenge du ein goe hammer te å slå ut fjørbeinet fra navet, og vertfall to jekker! Helst et par gode klosser å kvila bilen på mens du jobbe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å ikkje jekk opp bilen i ein bakke på originaljekk, ikkje sant Finni : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å ikkje jekk opp bilen i ein bakke på originaljekk, ikkje sant Finni : smil :

 

Du trenge vel strengt tatt ikkje å jekke opp ein bil i ein bakke uansett jekk :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selle, stikk rett bort på biltema å kjøp deg ei fjørbeinslager pipa.Ei hule pipa som gjør at du får skru av bolten på fjærbeinet me ein umbrako i midten, mens du han holda igjen me ein fastnøkkel. Kosta 150,- tror eg. Då sleppe du tenka på å trenga lufttrekker.

 

Va på biltema i går og kjøpte denne, men det passe ikkje...

De har dette og, men det kosta 1400

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Va på biltema i går og kjøpte denne, men det passe ikkje...

De har dette og, men det kosta 1400

 

Ka det ikkje passe me? Går an ikkje innpå pin'en eller e mutteren for stor?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

E 17 og 19 i pakken, tippe eg må ha 21

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

E 17 og 19 i pakken, tippe eg må ha 21

 

Bruk 21mm pipa og hold an med ei god wisegrip tang mens du tar ein umbrako gjennom pipå og holde igjen demperstangå. Funke gudd det. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruk 21mm pipa og hold an med ei god wisegrip tang mens du tar ein umbrako gjennom pipå og holde igjen demperstangå. Funke gudd det. :)

 

Einaste som skjer e at umbrakoen vrir seg...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fekk låna ein kompressor, så nå e førersiå ferdig

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Einaste som skjer e at umbrakoen vrir seg...

 

Har du ikkje muskler te å holda igjen? :nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror me brukte kraft nokk...

 

DSC00072_red.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hhaha du Finni du Finni.. Du ska ikkje løsna umbrakoen vettu.. det er mutteren som skal opp:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant ut at det funke godt med en tennpluggnøkkel.. så får du en umbrako med overgang til skralle og en forlenger nedi den så er det bare å vri det du makte.. Men luft er alltid best der uansett. Henger ofte som f...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rakk akkuratt å bli ferdig te eg sko på jobb i går, så nå e an lav :P Hadde aldrig blitt ferdig uten luft...

 

Bilder kommer

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilde...Bilde....Bilde Andreas

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, glede meg te bilde ! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.