#26 Skrevet August 13, 2009 Her e et lite, e på hyttå og har bare ei elendig mobilt brebåndlinja me dårlig dekning 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet August 13, 2009 På med spacere nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet August 13, 2009 på med noen 18" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet August 13, 2009 Og full japsestyling 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet August 13, 2009 Har tenkt på 18", men det blir IKKJE japsestyling Subbe ganske mye i venstresvinger, og plasten under motor har løsna, så eg tror eg ska justera litt opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet August 13, 2009 Såg jo bra ut det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet August 14, 2009 Har tenkt på 18", men det blir IKKJE japsestyling Subbe ganske mye i venstresvinger, og plasten under motor har løsna, så eg tror eg ska justera litt opp Plasten unna motor kan du bare hiva.. Den hekje store hensikten uansett.. Hehe.. Kjøba dg ei alu plada og senka ennå meir!! :D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet August 14, 2009 Husk at senkesettet "setter seg" nå de første ukene. Min ble ganske så mye lavere mens jeg brukte den. Det ble så ille at den hang på kanalen over en av de horefartsdumpene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet August 14, 2009 OPP? How low do you dare to go! d e mottoe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet August 30, 2009 ja faensje heisan du din tullekopp.. på me nogen nye sandala så e d naaaaaiz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...