Vagcom - hjelp til feilsøking

Anbefalte innlegg

Eg hadde håpt at ein kløpper på feilsøking konne hjolpe meg å feilsøka litt på bilen. V8`en starta ikkje itte å ha stått uden å bli brukt ei uga.

Ann får bensin, e gnist, timingå stemme ganske bra (e dårlige strobelampa, så blir bare ein indikasjon)...

Derfor tror eg d ville hjolpe me ein diagnose på ann!

 

For alt eg vett e d kanskje bare ein filleting....

 

Betale gjerna t den så hjelpe ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når an får både gnist og bensin så burde an vel starta. Har du prøvd å bytte pluggene? Kan ver an får for svak gnist?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp. Har tenkt på pluggane. Men de e ikkje så gamle og har ikkje hatt noge fjusking før så eg har lagt merke t... Og at ann då ska ver livlause itte ei uga uden brug syns eg e så rart når ann aldri har feila før. Og i tillegg e 8 plogga så ska ta kvelden :) Den motoren svive vel meste om du bare har gang på 4 ^^

Kan prøva å bytta de i mårå. E jo typisk at d e ein eller aen liden ting så jør d.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Allright! Då va d gang på bilen. :)

 

Eg ble lurt av kondensen. Ke sko den inn i bensintilførselen min for? :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rart det der på litt gamle bilar. Rart ka litt vann i bensinen egentlig har å bety! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.