Anbefalte innlegg

Noen som har hørt noe om disse, fikk høre noen rykter om at de var flink.

 

Skulle ha 27.000 for å sette på effekt anlegg (ikke noe overharry) og shifte "coilene". samt chippe bilen.

 

er en Audi TT 1.8T 1999mod. da hevdet han at han kunne dra ut 215HK...

 

stiv pris eller ok?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hørt at de er veldig flinke og seriøse iallefall! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørt fra de som har hatt utplassering der at børge hvertfall e heilt crazy :D

 

Men ja, hørt at de har peiling :) Er kanskje stive priser på tuning, men de vet hva de driver med.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har hørt noe om disse, fikk høre noen rykter om at de var flink.

 

Skulle ha 27.000 for å sette på effekt anlegg (ikke noe overharry) og shifte "coilene". samt chippe bilen.

 

er en Audi TT 1.8T 1999mod. da hevdet han at han kunne dra ut 215HK...

 

stiv pris eller ok?

 

Kjøp effektanlegget ditt pluss coilene, så skiftere eg det til overkommelig pris.

Deretter chipper du enten hos Børge, eller gjennom noen andre i klubben.

 

Kommer GARANTERT til å spare MASSE penger.

Eg for min del synest at prisen var UHORVELIG for å si det mildt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

B.O. forhandler vel MTM som har stive priser i utgangspunktet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og der kom Knutis med hovedargumentet.

 

Jeg har ingen anelse om kunnskapen, men lokalene taler for at det er fin tilgang på verktøy og utstyr der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hørt at de er veldig flinke og seriøse iallefall! :)

 

Ja, veldig flinke og hyggelige. :) De vet hva de gjør på, men det vet og hva de skal ha for å gjøre det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har ingen anelse om kunnskapen, men lokalene taler for at det er fin tilgang på verktøy og utstyr der.

 

De har god tilgang på alt, både kunnskap og verktøy.

La oss si 8000kr for MTM-programvare, 10000kr for MTM effektanlegg, da er det igjen 9000kr for 4 coiler og jobben med alt. Coilene er vel ikke akkurat gratis her til lands?

Du kan selvfølgelig handle billig fra utlandet, men det fine med å levere bilen på verksted her til lands er at du får den tilbake med alt 100% iorden og gjort av fagfolk. Det koster litt mer, men er helt klart verdt det om du spør meg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

etter mye om og men, så kom jeg frem til at bilen alt har effektanlegg frem til katalysatoren, og dumpventil. bilen er vognkort reg. for 231 Hk. Og dymo målingen viste 231 hk... dette fant jeg først ut når vognkortet kom i posten på fredag.. =)

 

Nå er det bare å få sjekket at alt er som det skal. Har avtalt å dra en tur ut til denne berømte mekanikeren i blomsterdalen for en titt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

blå den tt`n din? kom en sigende inn på plassen i tre tiden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

etter mye om og men, så kom jeg frem til at bilen alt har effektanlegg frem til katalysatoren, og dumpventil. bilen er vognkort reg. for 231 Hk. Og dymo målingen viste 231 hk... dette fant jeg først ut når vognkortet kom i posten på fredag.. =)

 

Nå er det bare å få sjekket at alt er som det skal. Har avtalt å dra en tur ut til denne berømte mekanikeren i blomsterdalen for en titt

 

Bra du fant det ut da!!

 

Hadde du satt bilen inn til Børge, hadde du bare fått faktura på alt som ble "byttet" uten ett ord er eg redd.....:-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra du fant det ut da!!

 

Hadde du satt bilen inn til Børge, hadde du bare fått faktura på alt som ble "byttet" uten ett ord er eg redd.....:-)

 

Noe grunnlag for å nærmest kalle B.O for en juksefant\svindler? Eller bare slengte du det ut i tråden?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noe grunnlag for å nærmest kalle B.O for en juksefant\svindler? Eller bare slengte du det ut i tråden?

 

Det har vel vært noen eksempler på at de der ute har byttet mye mer enn avtalt på forhånd, for så å kreve kunden for de ekstra lappene.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt riktig. Har full boken i eksempler på tull med han der typen der....

Ikke for å sverte noen. Bare for å sette fakta. Har kjent han i ca 20 år

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

etter mye om og men, så kom jeg frem til at bilen alt har effektanlegg frem til katalysatoren, og dumpventil. bilen er vognkort reg. for 231 Hk. Og dymo målingen viste 231 hk... dette fant jeg først ut når vognkortet kom i posten på fredag.. =)

 

Nå er det bare å få sjekket at alt er som det skal. Har avtalt å dra en tur ut til denne berømte mekanikeren i blomsterdalen for en titt

 

Are Knudsen i blomsterdalen kan VAG... :tilber:

Hender en gang i blandt vi må ringe han for tips. : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hørt litt av vært selv om BO racing, men hva man har hørt er noe annet enn hva man har opplevd...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg sitter med et inntrykk av at noen har hørt noe faenskap om alle tunere i Norge.

Uansett hvem som diskuteres i en tråd kommer det frem at noen har hørt fra tanta til søskenbarnet til dama at vedkommende gjør en slett jobb, og tar seg alt for godt betalt.

 

Alle de fornøyde kundene hører vi mindre til.

 

B.O har holdt på i gamet i mange mange år, og leverer kvalitetsvarer fra MTM. Ja det koster litt mer enn om du kjøper chips på Rema, men du vet iaffal hva du får.

 

Og om trådstarter har Supermotorsport2000 effektanlegg på sin bil og leverer bilen inn til TS, B.O, ES etc og ber om chip og tilpasset eksos, da får han det han ber om.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har prøvd MTM chip på min A3 tdi q og andre inkl. Catback og har vert veldig fornøyd med jobb på chip og eksos! Kan nevnes at BO oppgir 163hk på chip på 1,9 tdi (130hk), men den gikk nå minst like bra som andre 180hk chipper og røyk bare halvparten sortrøyk. Så noen tuesenlapper ekstra for godt resultat angrer en ikke på .... Dersom en sjekker MTM sine sider i utlandet, så ser en at prisene Børge tilbyr ikke er avskrekkende. MTM priser er jo alltid avskrekkende da men :-) ...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

synes vi sporer litt av, de var i alle fall veldig hyggelig på telefonen. Sist "tuning" jeg kjøpt til forrige bilen var på nettet, biltuning.no tror jeg det var, den var helt ok.. =)

 

men som sagt, bilen spytter nok.. =)

 

Har jobbet opp litt av hvert, og kjøpt inn litt små greier... holder på med et stort prosjekt med en helt grei lommebok (spart penger.. =) må jo det når man jobber i staten)

 

venter på designet og launcher vel en nettside for hele prosjektet om en 1-2 ukers tid på http://www.audittproject.com =)

 

Tok foresten noen bilder i klostergarasjen..

 

http://audittproject.com/Pictures/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gleder meg til siden kommer! Si ifra hva du skal ha av lyd og sånn da, jeg kjenner en del av leverandørene for de fleste merkene i norge, de er har mye å gå av på veil. prisen i allefall! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg spurte hvor mye han tok for å sette inn spec clutch i bilen min.. de gjorde ikke slikt fikk eg beskjed på....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Are Knudsen i blomsterdalen kan VAG... :tilber:

Hender en gang i blandt vi må ringe han for tips. : rock :

 

Halais, hva heter firmaet til Are?? Kan han gamle Audier også??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Halais, hva heter firmaet til Are?? Kan han gamle Audier også??

 

Knutsen Bensin og Service AS

Ytrebygdsvegen 244, 5258 Blomsterdalen

55 22 61 84

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Halais, hva heter firmaet til Are?? Kan han gamle Audier også??

 

Noe du trenger hjelp til?? ;-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.