#251 Skrevet November 16, 2009 Ja blir vel å prøve å slenge den helt ned!!! Men om den blir brukenes er en annen sak!! Er bare å komme å plastsveise, har fanger som ligger å venter på deg jeg! hehe får gjøre ferdig din først da, også er det bare å ta min og Stian sin etterpå Joda går så fint atte Men må kanskje dreie av adapterne dine litt da? Så ikke du tar kanten på felgene mot buen? du har plastjobb her også kjekken hehe kan nok alltids få ordnet noe når jeg har fått dreisen på det! Men må nok sette min fanger i første rekke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#252 Skrevet November 16, 2009 hva slags plast er det dere skal plastsveise da gutter ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#253 Skrevet November 16, 2009 skrik ut om dere kommer over noen rimelige og greie sveiseapparat da: rolleyes helst med mulighet for TIG å... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#254 Skrevet November 16, 2009 OEM Plast 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#255 Skrevet November 16, 2009 sveiseaparat ønskes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#256 Skrevet November 16, 2009 sveiseaparat ønskes jeg var først i køen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#257 Skrevet November 16, 2009 godeste Moen !!!!! skjedde med sveiseaparat a ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#258 Skrevet November 16, 2009 OEM Plast OEM plast ????? er det PE eller hva er orginalfangerene laget av ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#259 Skrevet November 16, 2009 godeste Moen !!!!! skjedde med sveiseaparat a ? Holer på å maile han, men alltids på leit hehe OEM plast ????? er det PE eller hva er orginalfangerene laget av ? Er det ikke ABS tro? har ikke sjekket egentlig.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#260 Skrevet November 16, 2009 Pokker til mye snakk om plast det var her i kveld da! Bare meg som blir litt småsvimmel av å lese dette...? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#261 Skrevet November 17, 2009 kan ikke bli svimmel av org. plast Martin Noen som vet om ruller i nærheten? Ser de har det i stavanger(350,- for 3 run). Hadde vært morro å sett hva jeg har i bilen før jeg setter i gang med mods.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#262 Skrevet November 17, 2009 kan si deg hva du har jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#263 Skrevet November 17, 2009 får ikke mer morro enn man lager selv! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#264 Skrevet November 17, 2009 nope ferdig med asfaltplate skraping 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#265 Skrevet November 18, 2009 gratulerer:) snart ut å kjøre da, med ølkasse som stol? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#266 Skrevet November 18, 2009 hadde jeg hatt sånn som sier brom brom i den så kunne jeg kjørt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#267 Skrevet November 18, 2009 kan ikke bli svimmel av org. plast Martin Noen som vet om ruller i nærheten? Ser de har det i stavanger(350,- for 3 run). Hadde vært morro å sett hva jeg har i bilen før jeg setter i gang med mods.. Det var da svinebillig bare å kjøre ned da. Bjørn Gulbrandsen i Skotselv har ruller tror han tar ca.1500. Intec i Drammen har Dynapack de tar vel 1000. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#268 Skrevet November 18, 2009 Det var da svinebillig bare å kjøre ned da. Bjørn Gulbrandsen i Skotselv har ruller tror han tar ca.1500.Intec i Drammen har Dynapack de tar vel 1000. det var litt av noen priser! Men Martin: handlet deg enda en bil?? Jetta Mk1? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#269 Skrevet November 19, 2009 Nei, dessverre. Har ikke kapital til en bil til. Dessuten ville vel neppe pappa likt at jeg kjøpte enda en bil som må stå hos han Derfor måtte jeg overtale han til å handle isteden Nesten så jeg må vurdere å selge bobla igjen og prøve å overta jetta'n, hadde helt glemt hvor moro det var å kjøre mk1 selv med originalt understell og 13" stålfelger satt jeg bare og gliste hele veien da vi kjørte hjem i går 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#270 Skrevet November 19, 2009 hehe MK1 blir aldri feil nei! Men boble er jo kanon da! Ikke lett å velge! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#271 Skrevet November 21, 2009 syns du skal ha begge jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#272 Skrevet November 21, 2009 Akuratt kommet hjem fra fornebu fra solberg extreme motor show. Tidenes event ! Fytti for en stemning og for ett show !!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#273 Skrevet November 21, 2009 Der hadde jeg lyst til å være!! men måtte jobbe Men har sitti med en felg på gulvet i stua og skrudd ut 32 skruer, dvs 1 felg! Meeen blir vel litt lettere når jeg får kjøpt meg 12 kant piper! Fast nøkler går seint og lite krefter kontra skralle ja! 8 og 10mm er smått og det har handa fått erfare, blemme så orker ikke å fortsette nå.. får ta de andre 3 en annen dag... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#274 Skrevet November 22, 2009 Prøve og sette en dato for pizza treff / ideer for nesteårs treff ? Noen forslag ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#275 Skrevet November 23, 2009 bare ikke den grusomme peanøtt pizzaen kommer opp så er jeg med!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...