#126 Posted October 13, 2009 det er du ikke alene om stian;) 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#127 Posted October 13, 2009 Trege folk altså, har ikke dere kjøpt bil ennå!!! 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#128 Posted October 13, 2009 (edited) mats har begynt å hore opp audien han nå! Sier at han burde bruke pengene på en stv, men skal vente sier han.. 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#129 Posted October 13, 2009 hehe din så jævla fin ut på vinter rims mr moen 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#130 Posted October 13, 2009 stian titter på bil trallallalalalllllaaaaaa det er du ikke alene om stian;) Godt vi er fler. Si fra hvis dere finner noe gøy 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#131 Posted October 13, 2009 finni en jeg så 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#132 Posted October 13, 2009 kjøp felgene til anders og kjøp bil de passer bra på Har jo forsåvidt en bil de passer på da (og jeg har tenkt tanken mer enn en gang ) Men må nok kvitte meg med noen felger før jeg kjøpre fler nå nå har jo Martin 2 sett med porsche hjul liggende, 1 sett RS og 1 sett nothelle som jeg kommer på i farten.. sikkert flere liggende også Haha, du har nesten bedre oversikt enn meg 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#133 Posted October 13, 2009 finni en jeg så Hva da? Post link 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#134 Posted October 13, 2009 hehe din så jævla fin ut på vinter rims mr moen hei hei! det er Golf 3 allroad edition Har jo forsåvidt en bil de passer på da (og jeg har tenkt tanken mer enn en gang ) Men må nok kvitte meg med noen felger før jeg kjøpre fler nå Haha, du har nesten bedre oversikt enn meg bare å kjøpe martin, billig for de nå! og da får du jo de framfelgene du ville ha hehe 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#135 Posted October 13, 2009 æææææ skeptisk blir sinna hvis noen kjøper den før meg http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=122463896&origin=PARK&lang=en 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#136 Posted October 14, 2009 fant ikke kabelen men skal få lagt det ut i morgen heheh tokk bare ett kjapt ett for å mobbe deg hehe kommer aldri til å føle meg mobbet for å ha tatt to parkeringsplasser noen gang tror jeg! Det var jo så mange plasser der atte 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#137 Posted October 14, 2009 jepp ser den er jo igrunn lurt å gjøre det mens bilen er strøken 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#138 Posted October 14, 2009 æææææ skeptisk blir sinna hvis noen kjøper den før meg http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=122463896&origin=PARK&lang=en ser ut som det er noe gali med linken din Stian, kommer ikke opp noe her værtfall.... får at The ad you requested could not be found 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#139 Posted October 14, 2009 fikk denne på mail nå, synes den var jævlig bra! 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#140 Posted October 14, 2009 fin den:) 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#141 Posted October 15, 2009 og igår tikket en pakke inn døra hjemme fra WagenWerks tror jaggu det blir film titting ihælja ja ! Og ikveld så skal s2en heises ett par cm ! imorgen blir det tur til BT ! Så da gjelder det og smiiiiile 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#142 Posted October 15, 2009 har du ikke fått den før nå? fikk den for leeeenge siden jeg hehe 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#143 Posted October 15, 2009 passa t-shorta litt bedre nå el? 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#144 Posted October 16, 2009 da var endelig s-swei`en godkjent med justerbart understell Jippi ! Da gjenstår det bare eu-ok igjen 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#145 Posted October 17, 2009 grattis lars! deilig å få ting på stell! jada barnefri i kveld/natt så i dag blir det date med tuborgen! 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#146 Posted October 18, 2009 var på date sjæl jeg 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#147 Posted October 22, 2009 mmnjaa er skjer det mye! Fått deg prosjekt bil a stian? 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#148 Posted October 22, 2009 kikker enda sikler på en som er i stavanger og en innover mot oslo så det burde absolutt tvære muligheter 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#149 Posted October 23, 2009 Skjer da litt, ser ut til at det blir kosebil på meg igjen i løpet av helga 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#150 Posted October 23, 2009 model osv? 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...