#3026 Skrevet September 16, 2011 Vi får se , fikse salg kanskje.. Wheeler Dealer André Vil du kjøpe passaten min og selge den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3027 Skrevet September 16, 2011 Word up.. Neitakk ;P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3028 Skrevet September 17, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3029 Skrevet September 17, 2011 AHAHAHAHAH 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3030 Skrevet September 17, 2011 Du er så morsom Mats. Ja har handla coupe.. Takk takk, jeg har en liten drøm å få deg til å le innerst inne André 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3031 Skrevet September 17, 2011 Can't make a stone laugh. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3032 Skrevet September 17, 2011 Nei, kloke ord dette Edland, men jeg kan jo få deg irritert så å få deg til å le skal vel ikke by på for mange utfordringer;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3033 Skrevet September 17, 2011 André: Har du plass til vinterlagring av en boble evt? Og hva skulle du hatt for det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3034 Skrevet September 17, 2011 Hmm.. Hvor lenge er det snakk om ? Har vell egentlig ikke plass men kunne kanskje ha smyget den inn en plass... rundt 500 kr mnd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3035 Skrevet September 18, 2011 Arizona, USA... Noen misunnelige? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3036 Skrevet September 18, 2011 Jeg var i Florida i fjor men ja jeg er veldig misunnelig er du der nå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3037 Skrevet September 18, 2011 Ja, men turen er snart over nå. Drar hjem imorra. Trist... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3038 Skrevet September 18, 2011 Var på biltur i california for 2 år siden, så ja er nok litt missunelig jeg å.. Lenge har du vært på tur? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3039 Skrevet September 18, 2011 Hmm.. Hvor lenge er det snakk om ? Har vell egentlig ikke plass men kunne kanskje ha smyget den inn en plass... rundt 500 kr mnd. hadde vært fra ca nov-ut mars.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3040 Skrevet September 19, 2011 Okay, jeg har forresten biltralle til imorgen om noen trenger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3041 Skrevet September 20, 2011 Fatter er California nå han.. Litt misunnelig bare -.- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3042 Skrevet September 24, 2011 kom her med quattro en tur da thomas !!! bikkja trenger noen å leke med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3043 Skrevet September 24, 2011 Noen som er racer til å lodde her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3044 Skrevet September 24, 2011 Noen som er racer til å lodde her? Lodde hva? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3045 Skrevet September 25, 2011 Kjøpt deg chip nå? Eneste jeg har er en litt varm jula loddebolt, en som jeg ikke ville brukt på fin elektronikk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3046 Skrevet September 25, 2011 Lodde hva? ABS modulen.. (hvis det er den standard feilen da) men fikk ikke kontakt med hjernen med vag-com.. Kjøpt deg chip nå? Eneste jeg har er en litt varm jula loddebolt, en som jeg ikke ville brukt på fin elektronikk Ja, men den er flasha, så ikke til den.. Men ABS-modulen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3047 Skrevet September 25, 2011 Er det noen som har tenkt å leie bilhenger i løpet av uka? Jeg skulle kjørt passaten til høggern. Spleise? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3048 Skrevet September 25, 2011 Er det noen som har tenkt å leie bilhenger i løpet av uka? Jeg skulle kjørt passaten til høggern. Spleise? taue ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3049 Skrevet September 25, 2011 skal selge bakdemperne, og motoren vil ikke starte etter alt jeg skal demontere hører i morgen hva dem skal ha for å hente. kan vel ikke koste så mye for å kjøre ca.2km.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3050 Skrevet September 25, 2011 Mener de tar 1500kr for å hente.. dvs hele vrakpanten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...