Anbefalte innlegg

Få ett bilde ut? Trengs i disse dager. Fadern er bare irritert for at det snør samme dag han dro på jobb.. Så Jeg må vel bort til han å hente fresern min!;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fresaren? Har hørt det ikke er bare snøen du freser for å si det sånn..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

haha i dag kjøpte jeg meg hockey skøyter :D

 

Morro for gamlingene ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

haha i dag kjøpte jeg meg hockey skøyter :D

 

Morro for gamlingene ;)

 

At du tør;). Er man gammel og ute av trening er man nesten garantert håndleddsbrudd, halebeinsbrudd eller skulder ut av ledd. Prøvde meg igjen for en 10 års tid og fant ut at man faller hardere etter man ble voksen. Endte opp med å bruke en sparkstøtting som "rullator" (eller kanskje heller glilator): smil :.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

snudde meg i senga og bang/knas sa det...... fy faen trur jeg fikk no i skuldra i klem .... skjønner det bare går nedover fra 20 åra :D

 

ikke faen om jeg tør å nærme meg deg med skøyter Moen !!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jubel og glede. I dag ble endelig Tinnosbanen fredet av Riksatikvaren: http://www.ta.no/nyheter/ost-telemark/article5856396.ece (etter at Ammonia og Storegut ble fredet i 2009, om jeg husker riktig). At Ammonia noen gang skal bli sertifisert igjen er vel utopi (dessverre), men det bør være gode muligheter for å høre i alle fall to MWM'er runge mellom fjellene i nær framtid: ja :. Det bør også bli muligheter for å kjøre flottandes Henschel diesellok andre steder enn bare innenfor selve stasjonsområdet på Rjukan. Kompis, Frode Brendøymoen, og jeg var så heldig å få være med en motorklubb fra Oslo på omvisning i Ammonia og på kjøretur i Henchel på stasjonsområdet etterpå. Det er bare å slå fast at saktegående totakts diesel er rimelig heftig: smil :.

 

En tur hit bør være en naturlig sted å besøke på cruising en fin forsommerdag:).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

God jul alla ihopa..

 

Noen som forresten har kjøkken/bad innredning samt ytterdør de skal skifte ut?

 

André

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal bytte ut innredning på bad iløpet av noen mnd. Må bare finne ut hva innredning først....

 

Er 120 vask med 3 underskap. Enkelt speil og ett veggskap med noen hyller. Lys eikfiner type med børstet alu håndtak.

 

om det er av interesse.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei folkens!: vinke :

 

Har begynt så smått å pusse litt på bilen for neste sesong. fant noe smårust her og der. Er det noen av dere som vet om noen som driver med sandblåsing??

Ikke allverdens av jobb, men litt for mye og knotete plasser for å dille med pusseutstyr.

(Innenfor Grenland hadde vært kjekt)

 

Marius

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det deler du skal ha sandblåst eller på bilen ?

 

Jeg hadde felgene mine hos en kar på vold som driver med sandblåsing. Tok 600,- for og blåse over 4 felger. Ligger en tråd om du søker på telemark sine sider ang kontaktperson og telefonnr.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det deler du skal ha sandblåst eller på bilen ?

 

Jeg hadde felgene mine hos en kar på vold som driver med sandblåsing. Tok 600,- for og blåse over 4 felger. Ligger en tråd om du søker på telemark sine sider ang kontaktperson og telefonnr.

 

Takk for tipset! : rock :

Jeg skal sandblåse litt av fronten på bilen, ikke løse deler.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som kan bytte kanaler på en BMW? Det er en kompis som skal selge sin e36.

Eller kjenner noen greie folk?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjenner mange greie folk :D men trur ikke det hjelper .P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet hvordan det bli med å betale medlemsskap?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet hva det kan koste å sende noen felger fra t.heim til Skien?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ca 1000,- hvis det er med dekk..(posten) dvs 4pakker..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor hen? På sykehuset pga. skade eller på Klosterskogen for å spille bort penga på hest er best.p?

 

Første jeg veit om er i Sigdal til helga (stikker oppover i morgen). Det nærmeste (i den grad det passer med ordet "nære") som jeg veit om er Høydalsmo, men jeg aner ikke om det er forhold til kjøring der nå. Dette hadde uansett vært en finfin anledning for lokallaget til å dra på langtur en fin vinterdag:).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

DET hadde vært knall å fått til ... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.