#3526 Skrevet Mai 25, 2012 Noen ifra telemark området som vet hvor "ungdommen" samles for å råne, vise frem biler, prate og vase? Tenker da på steder og tidspunkter da folk som regel samles!Vi er en kompis gjeng som tenker på å samles og kjøre bortover en kveld for å kikke litt:) Jeg også tar gjerne en titt på mærscha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3527 Skrevet Mai 25, 2012 si ifra når dere vil nedover så kan vi da prate litt skit me dere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3528 Skrevet Mai 26, 2012 Var bortover med en Audi s2 og henta noen deler til merca, ett par topper og litt snacks:) Sier ifra når vi skal bortover med merca, så kan vi treffes en plass:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3529 Skrevet Juni 1, 2012 Noen som har hjulvals til låns ? subber litt forran etter jeg satt på nye hjula 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3530 Skrevet Juni 13, 2012 Hjeeeelp... noen som er flinke på E-bay eller veit om hvor jeg får tak i billige senkeskåler til 00 passelat ??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3531 Skrevet Juni 14, 2012 Hjeeeelp... noen som er flinke på E-bay eller veit om hvor jeg får tak i billige senkeskåler til 00 passelat ??? http://viewitem.eim.ebay.no/Supersport-spring-lowering-cap-kit-VW-Passat-3B-96/120926112374/item 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3532 Skrevet Juni 18, 2012 Senkeskål??? Justerbart vel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3533 Skrevet Juni 20, 2012 Senkeskål??? Justerbart vel Ikke frista til å bruke mye penger på bil om dagen, så vil heller kjøpe noe orntlige fjærer isteden for billig justerbart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3534 Skrevet Juli 8, 2012 Er vel på tide å finne på noe eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3535 Skrevet Juli 8, 2012 Grilling, øl, sosialt du tenker på da Mats ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3536 Skrevet Juli 8, 2012 Ja blantannnet... Photoshoot osv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3537 Skrevet Juli 8, 2012 Enig! Det må vi få til ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3538 Skrevet Juli 8, 2012 båten til kompis er sjært ! si ifra hvis dere har sett den ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3539 Skrevet Juli 11, 2012 Noen som har peiling på pc her? Har 2 stk pcer og begge er det noe kødd med. Den nyeste skal være ganske bra sånn dele messig: Problem: Begynte med CPU fan error ( har 2 store kjøleribber og en vifte som står i kabinettet). 2. Slo seg av med jevne mellomrom. 3. Fikk problem med att musa sluttet å fungere for så å koble seg inn med tilhørende usb-tilkoblingslyd. 4. Nå skrur den seg av nesten med en gang, for så å bare stå å boote. Var en som så på den og han nevnte noe med kjølepastaen var dårlig , kan dårlig kjølepasta forårsake så mye? Maskin nr 2. Litt eldre maskin men fult fungerende til spilling. Her har jeg ikke så mye annet info enn att den skrur seg av med bluescreen. Det skjer gjerne om jeg belaster den /spiller. Ram? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3540 Skrevet Juli 12, 2012 Folkens , neste helg blir det party hos meg, åpen fest sådan. BLir nokk godt blandet med folk. Bare å komme, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3541 Skrevet Juli 16, 2012 Stian Har blitt kjendis: haha : http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=36048266 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3542 Skrevet Juli 19, 2012 Med mine Bilder;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3543 Skrevet Juli 22, 2012 Full fart igår Edland ? http://www.ta.no/nyheter/article6158671.ece 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3544 Skrevet Juli 22, 2012 Er det fest , så er det fest. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3545 Skrevet Juli 22, 2012 Stian Har blitt kjendis: haha : http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=36048266 Hvem i helvete er typa ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3546 Skrevet Juli 22, 2012 Er det fest , så er det fest. Hahahahhahahaa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3547 Skrevet Juli 22, 2012 Du kjenner vel igjen navnet på selger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3548 Skrevet Juli 22, 2012 http://www.varden.no/ " 32-åring stukket med kniv En annen truet gjestene med hagle. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3549 Skrevet Juli 22, 2012 Vellykka fest skjønner jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3550 Skrevet Juli 22, 2012 Det er å holde fest med StiL!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...