Anbefalte innlegg

du sa det var genialt du Moen !! så da veit vi at du liker sånne sprell ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det notert....:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja morsomt, men ikke morsomt å få det utført hos seg..

 

Hadde faen meg klikka!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare jeg som har vært ute å kjørt R6 i finværet idag? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble ikke noe kjøring i dag, men det ble derimot en lengre gåtur på oss alle fire - med innlagt ispause på OK'en. Den nydelige Rabbit GTI'en passerte oss på Håvundvegen (og fulgt av en like lekker tofarga før 67 Boble cabrio), så da ble det enda litt mer å glede seg over i finværet:).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja morsomt, men ikke morsomt å få det utført hos seg..

 

Hadde faen meg klikka!

 

rull inn puppen a : haha : Gled deg : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, når ble det feil med en gratis,ferdig plantet og pent klipt tjua? Jeg bare lurer....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann, tenkte få eu godkjent bilen så er ute etter tips om verksteder i Grenland med hyggelige ansatte.

 

Ps, om noen ønsker litt vitaminer til bilen før våler så er det muligheter for det og. Hjemme i pappa perm for tiden så dagene er stort sett åpne :) kvalitets sw til fine priser ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann, tenkte få eu godkjent bilen så er ute etter tips om verksteder i Grenland med hyggelige ansatte.

 

Ps, om noen ønsker litt vitaminer til bilen før våler så er det muligheter for det og. Hjemme i pappa perm for tiden så dagene er stort sett åpne :) kvalitets sw til fine priser ;)

 

ss performance er veldig hyggelige+ grattis leiebil i mellom tiden :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har bilen min til Eu Godkjenning i dag på SS performance, de skulle ha 500 kr for godkjenningen. Hørt mye positivt om dem!

 

 

Hvor mye skal du ha for tuning av bilen min da? Hva kan du hente ut ?

 

Bilen er en 2009 Audi A4 3.0 TDI Q.

 

Svar gjerne på PM ! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann, tenkte få eu godkjent bilen så er ute etter tips om verksteder i Grenland med hyggelige ansatte.

 

Ps, om noen ønsker litt vitaminer til bilen før våler så er det muligheter for det og. Hjemme i pappa perm for tiden så dagene er stort sett åpne :) kvalitets sw til fine priser ;)

 

Har du noe anerkjente map til S2 med 3B ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har bilen min til Eu Godkjenning i dag på SS performance, de skulle ha 500 kr for godkjenningen. Hørt mye positivt om dem!

 

 

Hvor mye skal du ha for en vårshine av bilen min da Espen? 09 A4 B8 3.0 TDI Q Avant, Issølv metallic.

(Den trenger en liten rubbings) Send meg svar på PM! :)

 

tipper han tenkte mer krutt ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann, tenkte få eu godkjent bilen så er ute etter tips om verksteder i Grenland med hyggelige ansatte.

 

Ps, om noen ønsker litt vitaminer til bilen før våler så er det muligheter for det og. Hjemme i pappa perm for tiden så dagene er stort sett åpne :) kvalitets sw til fine priser ;)

 

touran 2004 1,9tdi 105hk

 

hva har du til den og pris ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg gjorde det i fjor på min Lars, og det kan anbefales på det sterkeste!! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg gjorde det i fjor på min Lars, og det kan anbefales på det sterkeste!! :)

 

105hk? Dsg?

 

Fornøyd? Hos espen eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann, tenkte få eu godkjent bilen så er ute etter tips om verksteder i Grenland med hyggelige ansatte.

 

Ps, om noen ønsker litt vitaminer til bilen før våler så er det muligheter for det og. Hjemme i pappa perm for tiden så dagene er stort sett åpne :) kvalitets sw til fine priser ;)

 

SW til A4 1.8tq 01 pris?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

1,9tdi og men rørepinne...;) utrolig fornøyd, gjorde det hos Espen, god service og pris og sånt liker vi....:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Svarer dere på pm i ettermiddag, har kranglet litt med laptopen pga disk tull men håper jeg får ny disk iløpet av dagen.

 

Touran havner på ca 140hk, 1,8t på 190+ og kan skaffe abt 265hk sw til 3b med original mapsensor.

 

Mer detaljer på pm :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde blitt frekt det ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men om noen har tips til felger som hadde passet på caddyen så skrik ut......:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hiv på senken, prøv hjula du har fra touranen på for å se om de 18" du sendte meg på PM blir for små..

 

Men beige er sikker vinner til brunfargen din :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen ifra telemark området som vet hvor "ungdommen" samles for å råne, vise frem biler, prate og vase? Tenker da på steder og tidspunkter da folk som regel samles!

Vi er en kompis gjeng som tenker på å samles og kjøre bortover en kveld for å kikke litt:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen ifra telemark området som vet hvor "ungdommen" samles for å råne, vise frem biler, prate og vase? Tenker da på steder og tidspunkter da folk som regel samles!

Vi er en kompis gjeng som tenker på å samles og kjøre bortover en kveld for å kikke litt:)

 

Det er vell to plasser det pleier å være noen, gammle esso(parkeringa mot storgata i porsgrunn) å wattenberg, når folk sammles er jeg ikke helt inn i men 20:00 å utover kansje?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er bare å svinge innom hos meg så jeg får sett denne mercedesen din Daniel :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.