#3576 Skrevet August 1, 2012 Så gøy , hvor bor du ? Nesten på Hamar, Romedal heter det her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3577 Skrevet August 1, 2012 Da blir de plutselig ikke gratis Skal du på treffet i september? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3578 Skrevet August 1, 2012 Da blir de plutselig ikke gratis Skal du på treffet i september? Har et sett med 15" stål med greie pigg du kan få men det er jo selvsagt 5x112 da Men hvis du kan bruke dekkene er det bare å hente 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3579 Skrevet August 1, 2012 Okay , hmm kan jo komme å se på de en dag , evt om du har ett bilde? Er bare til å spinne uansett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3580 Skrevet August 2, 2012 Da blir de plutselig ikke gratis Skal du på treffet i september? Tror ikke det, men sikkert noen som skal så kan evt sende de med noen Eller så jobber jeg på Gardermoen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3581 Skrevet August 2, 2012 Okay , hmm kan jo komme å se på de en dag , evt om du har ett bilde?Er bare til å spinne uansett https://dl.dropbox.com/u/48767690/Deler%20selges/DSC_0184.JPG https://dl.dropbox.com/u/48767690/Deler%20selges/DSC_0185.JPG 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3582 Skrevet August 3, 2012 Trenger alltid hjelp Edland 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3583 Skrevet August 3, 2012 De er fine de ! Dumt de er 5x112! Kunne komt å henta de.. Om du ikke er gira på å komme opp å hilse på? Skal hjelpe deg jeg Stian søndag/mandag/tirsdag er jeg ledig .. Send meg en sms når du er på g 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3584 Skrevet August 3, 2012 De er fine de ! Dumt de er 5x112! Kunne komt å henta de.. Om du ikke er gira på å komme opp å hilse på? Skal hjelpe deg jeg Stian søndag/mandag/tirsdag er jeg ledig .. Send meg en sms når du er på g Har du mulighet til å hente de så passer det absolutt best akkurat nå fremover, flytter til andre sia av byn i løpet av mnd + en del besøk, sverigetur, overtid og skolestart så har litt å fare med nærmeste dagene Bor i Nybergåsen nå, ta kontakt om du er i nærheten på 99506719 så kan du komme og hilse på og få med deg hjula Hadde vært kjekt å slippe å ha de med på flyttelasset Noen som vil være med på Vallåkraträffen i sør-sverige forresten? Fikk frafall på en kamerat så har en plass ledig i bil og hotellrom. 17.-19. aug. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3585 Skrevet August 6, 2012 HeiHei, vurderer og selge Avanten, Trenger en bil med større plass og får ikke så mye tid til og dulle med den som jeg ønsker pga huskjøp Lufter den litt til dere før den går på det store internettet. Om noen er int så ta kontakt på PM eller hansenhtc@gmail.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3586 Skrevet August 6, 2012 Fler med til vestfold på go-cart??? Jeg drar bortover værtfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3587 Skrevet August 6, 2012 Jeg blir med om jeg er hjemme, skal sjekke dette opp i løpet av noen dager:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3588 Skrevet August 6, 2012 Fler med til vestfold på go-cart??? Jeg drar bortover værtfall Kan ikke på tjuvtreninga men blir nok med på fighten den 24! Samkjøre litt kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3589 Skrevet August 6, 2012 HeiHei, vurderer og selge Avanten, Trenger en bil med større plass og får ikke så mye tid til og dulle med den som jeg ønsker pga huskjøp Lufter den litt til dere før den går på det store internettet. Om noen er int så ta kontakt på PM eller hansenhtc@gmail.com Meget pen bil, lykke til med salg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3590 Skrevet August 7, 2012 Noen som er gira på noen øl til lørdag? Pils og Audi filmer hos meg?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3591 Skrevet August 7, 2012 Jaggu fri i helga så kan si ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3592 Skrevet August 7, 2012 Jaggu fri i helga så kan si ja fler som er gira? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3593 Skrevet August 8, 2012 Fler med til vestfold på go-cart??? Jeg drar bortover værtfall Som skrevet i en av de andre trådene, så skal jeg dit begge dagene:). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3594 Skrevet August 10, 2012 Sosialt hygge hos meg er avlyst pga dårlig med innteresse!!! SVIN 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3595 Skrevet August 10, 2012 Sosialt hygge hos meg er avlyst pga dårlig med innteresse!!! SVIN Så da ble det vel en hvit fredagskveld, da;)? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3596 Skrevet August 11, 2012 Det har ikke jeg trua på !! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3597 Skrevet August 13, 2012 Jeg har anskaffet meg endel utstyr til pussing av deler , sveising så om noen trenger noe gjort så kan vi sikkert få ordnet noe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3598 Skrevet August 13, 2012 touran selges 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3599 Skrevet August 13, 2012 Når skal barnet i meg forsvinne? http://s164.photobucket.com/albums/u25/andreedland/?action=view¤t=MOV00115.mp4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3600 Skrevet August 14, 2012 HEHE. Dette er som med hannbikkjer kontra tisper: De holder seg oftere mer virile selv om de blir eldre: smil :. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...