#3601 Skrevet August 19, 2012 Jeg fikk hjelp i våres av Lars Erik med frakt av noen høytalere jeg hadde kjøpt, men fyren jeg kjøpte dette av glemte to stativer som fulgte med. Har egentlig glemt det litt av, men kom på det nå. er det en av dere som kunne tatt de med opp i forbindelse med go-karten nå til fredag? Hadde vært kjempeflott for da blir jeg ferdig med det en gang for alle Fyren bor i Stathelle 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3602 Skrevet August 23, 2012 Noen som har Coiler Til 1.8T liggende å slenge ? mo taes med takk:tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3603 Skrevet August 24, 2012 Noen som har Coiler Til 1.8T liggende å slenge ? mo taes med takk:tilber: skal ta en hørings på det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3604 Skrevet August 24, 2012 (endret) skal ta en hørings på det de hadde på Grenland Auto å det funka fjell: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3605 Skrevet August 25, 2012 Relativt beskjedent oppmøte fra Telemark på gokart i Andebu helga, men det burde jo nesten gjengjeldes med å invitere Vestfold til Geiteryggen før det er for sent? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3606 Skrevet August 28, 2012 noen som trenger en Høyre skjerm til audi 80 b4 ? helt ny 250.- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3607 Skrevet August 28, 2012 noen som trenger en Høyre skjerm til audi 80 b4 ? helt ny 250.- Jepp. Hit med den!. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3608 Skrevet August 29, 2012 Noen som har felger med dekk på 5x100? Any size.. Kun for godkjenning, etter at jeg ble stoppet av SVV 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3609 Skrevet August 29, 2012 På vallermyrene da eller ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3610 Skrevet August 29, 2012 Jepp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3611 Skrevet August 29, 2012 Noen som har felger med dekk på 5x100? Any size..Kun for godkjenning, etter at jeg ble stoppet av SVV Jeg har. Men det er piggdekk på... Så da må du dra ut piggene. (om de godkjenner det da) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3612 Skrevet August 29, 2012 Ser hva annet som dukker opp, gidder ikke styre med de piggene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3613 Skrevet September 4, 2012 Go kart med onninen på fredag noen ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3614 Skrevet September 4, 2012 Kan stille om dere trenger sjåfør Har ikke hørt om noe invitasjon 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3615 Skrevet September 4, 2012 Onninen? what? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3616 Skrevet September 4, 2012 Jeg er på jakt etter ny jobb om noen skulle vite om noe. 80% stilling, ikke kveldsjobbing .. Ihvertfall ikke daglig. Hva kan jeg?: Mye . - Har kurs i rør-i-pipe montering. - Etter oppkjøring har jeg M1 Gravemaskinsertfikat & Dumper. - Bilopretter Kompetansebevis - BE serfikat - Jeg vil ha en jobb der jeg gjerne bruker hendene og jobben kanskje er litt fleksibel. Greit å lufte interessen her og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3617 Skrevet September 5, 2012 Onninen? what? Onninen er en grossist som fører EL materiell.. også inviterer de Elektro firma som de forhandler med til kjøring 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3618 Skrevet September 8, 2012 Skal handle ny bil tenkte vi og kom over denna http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=36747711 Noen her som har erfaringer med A6:confused: Hvis ikke detta er noe å ha så blir d nok en ny passat 4 motion/alltrack eller A4 quattro. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3619 Skrevet September 8, 2012 Skal handle ny bil tenkte vi og kom over denna http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=36747711Noen her som har erfaringer med A6:confused: Hvis ikke detta er noe å ha så blir d nok en ny passat 4 motion/alltrack eller A4 quattro. Har ingen erfaring, men var veldig enig i utstyr og interiør som 1. eier har kryssa av for i den bilen Flott A6 rett og slett! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3620 Skrevet September 8, 2012 Ja d syns jeg og. Stusser litt på at d er så lite hester i en 2,7l men d kan vel alltids en chip fikse:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3621 Skrevet September 8, 2012 Den var veldig fin ivertfall. Problem messig så vet jeg om en som nettopp skifta girkassen , så ivertfall ta motor og girkasse forsikring på bilen. Ellers vet jegikke om så mye, men disse bilene er jo forholdsvis nye. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3622 Skrevet September 8, 2012 (endret) Ja d stemmer nok men d blir vel dekt av garantien? Hvis ikke så er nok den forsikringa dum nei :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3623 Skrevet September 9, 2012 Den var ikke dom Onkelen min har en sånn bare i Allroad, med samme motor, eneste problemet han har hat var dieselvarmer som begynte å ryke no helt jævlig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3624 Skrevet September 9, 2012 d problemet har jeg også hatt på touranen. tydelig noe vag greier da blir nok en prøvetur når jeg kommer hjem fra jobb til uka. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3625 Skrevet September 9, 2012 Ja den er jo såpass ny att det blir dekket av garantien, att du har den 4-5 år 100 000km er vell ikke ett tema uansett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...