Anbefalte innlegg

Heisann... Nyinnflytter til telemark her... hatt en pause fra Vag en stund men nå har jeg 2 så måtte inn i klubben igjen.

 

Velkommen tilbake: vinke :

 

Nå titter solen frem, og da titter det vel frem flere biler fra garasjer og låver etterhvert også!

 

Vi snakkes!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må bare bli ferdig med de jævla sommerfelgene så blir min å slept litt mer ned gitt!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som kan være behjelpelig med orginal VAG-COM?. Jeg kan selv nada med vag-com så det er ønskelig med en som er litt dreven Ønsker å undersøke om jeg har en gåen coil og om turbo lader som den skal, hvis dette er mulig? Jeg har også en feilmld (airbagsensor). Jeg kunne tenke meg å finne ut hvordan.

 

Vil også få loggført en kjøretur slik at jeg kan se om lmm ++ funker som det skal. Ta kontakt hvis du har mulighet :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fadern kjøpte R32 felgene jeg hadde, og det er en tydelig gira far som venter på litt større dekk

IMAG0386.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møtte en lav og mørk Corrado i Skien i dag med Brock B1 (?), måtte være 17", med bred kant. Ikke ofte jeg legger merke til VW, men den var nokså tøff. Klubbmedlem?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vett isje ;) Var mørke framruter på den. Prøveskilt også hvis jeg ikke blander med en anna bil :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

El Caco på Parkbiografen i kveld: rock :. Den snille gravidaen overraska meg med billetter da jeg kom hjem fra jobb i går kveld. Slikt kan man leve med: ja :.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra dame Andreas, kose deg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møtte en fin senka oransj ener-golf med gule tåkelys (?) på Kjølnes i dag, noen her?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tittettteeeei ;) møte snart piker ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hahaha der var lokallagslederen medlem igjen!

 

Men hvor ble du. Av i stad?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han brukte kvelden på å komme seg inn her;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møtte en fin senka oransj ener-golf med gule tåkelys (?) på Kjølnes i dag, noen her?

 

Stian sin tenker jeg..Tråd "Prosjekt Marino74" på classic..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men hvor blir det av prosjekt tråden din Ove?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var det du som hilste så pent i rundkjøringa en dag Andrè? Så du glemte blinklys og alt? :P Visste ikke at du hadde slik bil så skjønte egentlig ingenting, men hilste tilbake iallefall ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det stemmer :).. Ja det ble uten blinklys da det ble haste svinging til venstre da co-piloten bestemte seg for å ta en ikke planlagt rute !.. Har litt av hvert jeg .. Ja så ikke du så meg pga solbrillene du hadde på deg :D

 

DU får komme opp til skotfoss en dag så vi får hilsa på ..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det stemmer :).. Ja det ble uten blinklys da det ble haste svinging til venstre da co-piloten bestemte seg for å ta en ikke planlagt rute !.. Har litt av hvert jeg .. Ja så ikke du så meg pga solbrillene du hadde på deg :D

 

DU får komme opp til skotfoss en dag så vi får hilsa på ..

 

Haha :D

 

Ja kan gjøre det, vet hvor du bor så kommer plutselig ;) Har vært med Jan Erik og skrudd Golfbil noen ganger så har såvidt treft på deg og :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aha :) husker ikke sånt jeg.. Hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

551650_10150773882991335_645336334_11858

 

Velkommen til Prat & Shine avd Falkum:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mats er helten min nå, som har malt felgene sine i favorittfargen min: ja :. En lignende blir det på hagemøblene i år, om det ikke blir noe mer i retning "sykehusturkis". Noe kontrast må man ha til det hvitifiserte huset (før det ved neste korsvei blir brunsvart);).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men nå må mats lakke felgene siden det har kommet en copycat i skien...

 

men på en hvit polo..

 

edit: hvis det ikke bare var en polo her på forumet som var på gjennomreise..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men nå må mats lakke felgene siden det har kommet en copycat i skien...

 

men på en hvit polo..

 

edit: hvis det ikke bare var en polo her på forumet som var på gjennomreise..

 

hahahah tokk det ikke lenger tid ? : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.