Anbefalte innlegg

Er det noen som skal fra Oslo til Skien eller i området ila nærmeste framtid? Skulle hatt en eske fra koolart hjemover :)

Hadde satt stor pris på hjelp :)

 

jeg skal kjøre foreldra mine til Gardermoen 19.mars, jeg skal innom P&R på hjem vegen, hvor ligger koolart i forhold? jeg tenker å ta Drøbaktunnelen hjemover ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sist jeg hentet deler bodde han ved Slependen, men kan sjekke det nærmere. Evt om han kunne tatt det med på jobben..(møller) men da blir det på vei inn i tilfelle da.. Blir kanskje vanskelig?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det går også ann å høre med Martin (KoolArt) om han kan ta med seg pakken sørover ? Hender jo han kjører sørover :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sist jeg hentet deler bodde han ved Slependen, men kan sjekke det nærmere. Evt om han kunne tatt det med på jobben..(møller) men da blir det på vei inn i tilfelle da.. Blir kanskje vanskelig?

 

måtte tatt det på veg hjem, en liten omveg går jo så lenge det ikke er snakk om flere timer, kjører A6 til fatter innover så skal nokk klare å presse noen ekstra km : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

måtte tatt det på veg hjem, en liten omveg går jo så lenge det ikke er snakk om flere timer, kjører A6 til fatter innover så skal nokk klare å presse noen ekstra km : smil :

 

Det er jo supert :) Er 25min fra oslofjordtunnelen og hjem til han i tilfelle.. Men kommer litt ann på når på dagen du skal kjøre forbi der da..mtp om han er på jobb eller hjemme :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jo supert :) Er 25min fra oslofjordtunnelen og hjem til han i tilfelle.. Men kommer litt ann på når på dagen du skal kjøre forbi der da..mtp om han er på jobb eller hjemme :)

 

Kjører fra Heistad rundt 07:00, så gardemoen-P&R-Slependen det tar vell ca 3t 30min(i følge gps`n : smil :) så mellom 10-12 en plass + - er jeg ved Slependen, håper på null trafikk xD

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da skal jeg høre om han kan ta det med på jobb og hvor det er :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen med VAG-COM som har tid til og ta en diagnose i løpet av søndag?? tror feilene er Engine Speed Sensor (G28) men hadde vert kjekt å være sikker før man bestiller.. også må vell feilmeldingen slettes etter den er byttet? eller forsvinner den?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har et par Kina kabler, hvem bil/år er det. Tror jeg tar de fleste med canbus, men har bare prøvd min mors Golf 5.

Feilmelding bør nok slettes ja, men du kan prøve å koble fra batteriet også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Audi A4 B6 02" 1.8T, Ja skal prøve å koble fra batteriet,,, må bestile sensoren til mandag,, tokk en titt på den å rengjorte den men tror ikke det hadde no effekt

 

::: Kobla fra batteriet da forsvan motor lampa å lyse! men... ESP lampa lyser jo nå,

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ESP lampa skal forsvinne i løpet av en liten kjøretur...normalt at den lyser etter batteriet har vært frakoplet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ESP lampa skal forsvinne i løpet av en liten kjøretur...normalt at den lyser etter batteriet har vært frakoplet.

 

Ja fant det ut til slutt,, men tror ikke den g28 sensorn er god.. tror jeg, hadde vert kjekt å få lest av feil kodene(viss det er noen) før jeg kjøper den sensorn,,, er jo ikke 100% sikker det er den :) har bestilt bensin filter også hører det brummer litt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har folk begynt og legge om til sommerhjul?

 

Var ute en tur igår med s-swei og det er jo nyyydelig vær om dagen og kjøre. Bare synd med alt vannet som gjør bilen lite fin.

 

Jeg kommer til og legge om iløpet av helgen på a6en au tror jeg. Småveiene kommer til og ta evigheter uansett og tine

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bestilt justebart og nye sommerhjul.. Så legger om så fort det er i hus.. sikkert neste helg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer nok til å vente vi kommer hjem fra ferie i slutten av april, alt for mye glatte partier her ved myren om kvelden..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sommerfelga er bestilt å kommer 2.april i følge trackinga: smil : men kanskje litt forsinka pga påske

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her i huset kommer jeg til å drøye ei stund før det blir sommerhjul. Jeg kjører enten veldig tidlig eller veldig seint og da har smeltevannet som renner over veiene (gjerne i utgangen av svinger) blitt til holke. Hadde et greit tilbud i svingene før Kiwanishuset på onsdag, så det er kjekt med vinterdekk og noen timers øvelse på isbane:).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Storm melder snø til helgen, typisk.... Jeg la om til sommerhjul på torsdag....

 

Men er vell heller liten sjangs for at det blir liggende nå.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har hjulbue valse til lån eller leie?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gasolin har en til tusen-lappen nå, jeg vet ikke åssen den er da

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vurderer å reise en tur med kiden :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar med jentungen jeg å.. Om det er bra vær da!!! Hadde vært gøy med noen biler da. Kjørt bort og stått samlet!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kvaalen får ta med kiden sin og :)

 

Men ja, avhengig av fint vær ja :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøre fra Statoil moheim rundt 10 da??

 

- - - Updated - - -

 

Høre med noen flere her også eg!!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.