Noen i klubben som har lyst å lage lokaltreff, nordtroms/vestfinnmark.

Anbefalte innlegg

Kunne tenkt meg flere samlinger via klubben! selv holder jeg til på storslett - dette er 17 mil fra alta og ca 25 mil fra tromsø.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra tiltak!! : ja :

 

Via fergen, så e d 13,5mil til Storslett fra Tromsø å ca. 3t kjøring:

http://maps.google.no/maps?saddr=Bruvegen,+9020+Troms%C3%B8&geocode=CZ0cqoS7hSfBFWa2JgQd1K0hAQ&dirflg=&daddr=storslett&f=d&sll=69.645926,18.984404&sspn=0.006665,0.033023&ie=UTF8&ll=69.593017,20.184631&spn=0.855252,4.22699&z=9

 

Vi kunne jo ha kjørt i gang en høst-tur til Storslett og evt. samles på Bios eller den andre nye kroa. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble det noe av dette?

 

Skulle ha fått til et møte, ihvertfall vi som bor i nordreisa.

 

Pr idag aner jeg ikke hvem herfra som er medlem i klubben..:o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble ikke noe treff som eg veit :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi må bare beklage at det ikke blei noe høst trip til reisa. Nå er det snart jul, å like over nyttår er det vintertreff. Kom dit å vis dere å hils på oss;) Så får vi se kanskje vi tar oss en tur litt ute på ny året?

 

Men for dere som er medlemer i omeng reisa så kan dere jo avtale at dere møtes annenhver torsdag/ en gang i månden..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ska så absolutt på vintertreffet :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synd eg ikke har quattro:/ så eg gidde vel neppe å kjøre på banen;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er jo her du har missforstått. Går like fint med 2 wd som 4wd. For 2 år siden kjørte vell min bror Bjørnar raskere runder en 4wd på treffet. Så ikke noe hinder å ha 2wd. Er jo ikke mnst det sosiale man drar på treff for.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synd eg ikke har quattro:/ så eg gidde vel neppe å kjøre på banen;)

 

klart du skal ;) Jeg har kjørt alle treffene med 2wd, er gøy det. Men 4wd er jo klart det som er best;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er jo her du har missforstått. Går like fint med 2 wd som 4wd. For 2 år siden kjørte vell min bror Bjørnar raskere runder en 4wd på treffet. Så ikke noe hinder å ha 2wd. Er jo ikke mnst det sosiale man drar på treff for.

 

Regner med du kommer i år også? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.