Anbefalte innlegg

Får meg ny bil imårå,men dar he begynt å komma iring på et par av felgane....så har eg isje lyst å kjøpa nye,någen som vet om någen elle kor eg kan få fiksa det i Rogaland?:)

 

Min nye bil:D

DSC00455.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulera me ny bil! :)

 

Kor he det begynt å ira på felgane?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulera me ny bil! :)

 

Kor he det begynt å ira på felgane?

 

Tusen takk,ehm på et par av de "store" eikane....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er et tegn på klarlakkskade eller dårlig forarbeide fra fabrikk, ett steinsprang med påfølgende lakkskade kan være nok til at det kommer fukt under klarlakken og du får irring..

 

Eneste løsning er å fjerne klarlakk på området som er skadet og legge på ny klarlakk.. Ingen lett operasjon å få det fint..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er et tegn på klarlakkskade eller dårlig forarbeide fra fabrikk, ett steinsprang med påfølgende lakkskade kan være nok til at det kommer fukt under klarlakken og du får irring..

 

Eneste løsning er å fjerne klarlakk på området som er skadet og legge på ny klarlakk.. Ingen lett operasjon å få det fint..

 

Okei,takk skal du ha:) men er vel noen firma rundt om her i landet som bør klare og fikse det da?:P (Rogaland):D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om det er tilfelle at jeg har rett ville jeg rett og slett latt det være slik det er.. Koster langt mer enn det smaker å fikse det..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om det er tilfelle at jeg har rett ville jeg rett og slett latt det være slik det er.. Koster langt mer enn det smaker å fikse det..

 

Håpte at det ikke var så sykt dyrt å få fiksa det...Frister lite å kjøpe noen nye felger,siden de er fine utenom iringen(mener jeg da)men finner vel alltid utav noe:P du må gå helt intil felgen for å se iringen da,får satse på at folk liker utseende på bilen og glemmer vekk felgene så slipper jeg å irritere meg over folk peker på det:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Få gjerne noen til å se på det, men se ann kostnaden mot resultat..

Lykke til med ny bil :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Få gjerne noen til å se på det, men se ann kostnaden mot resultat..

Lykke til med ny bil :)

 

Det skal jeg gjøre vettu:) Hehe jo takk;) Er stor fornøyd så langt:: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.