Anbefalte innlegg

Høsten/vinterens prosjekt er endelig ferdig....glemmer ikke smsen fra Geir på vei inn til Drammen 1.Mai da alle skulle kjøre PENT men alle forsvant på nye E-18...da jeg tok igjen Geir kom det en sms...."jasså, skrudd på NOSen nå"....vel.....nå kommer komentaren enda bedre på sin plass Geir.....

 

Lakkert "NOS" flaske..........:

nos tank til club og cardomain.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fungerende sådan eller just for show?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oppskriften her er:

-2kg brannslokningsapparat

-gul lakk

-en god blikkenslager

-barmåler

-NOS merke (her fra et reklamefirma)

 

Brannslokkningsapparatet er nytt og slangen til det ligger under setet og kan brukes på få sekunder(håper jeg ALDRI må det)..........

Eneste funksjon bryteren har er at den styrer "varslingsdioden" ved bryteren og dioden ved måleren. Ledningen til måleren går inni slangen så den er usynelig......og det er grønt lys i måleren som i dashen og den ledningen går i slangen også så den er usynelig. Den er loddet innpå lyset til varmeapparatet. Alt sammen kan fjernes uten at det er noe merker etter det,utenom borrelåsene under blekkplata under matta under tanken....men der ligger jo matta så dette kan fjernes ved evt salg feks engang.....

Hva syntes dere?????

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stilig modd : ja :

Hadde selvfølgelig vært enda bedre med skikkelig saker på den flasken..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hm...så rakk du å legge inn innlegg mens jeg holdt på....ja ja...nå fikk du svar da....men NOS på en 1,6 motor funker vel dårlig Glenn Ove.... :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

2kg brannslokningsapparat

 

Hva syntes dere?????

 

Endelig brannslukker ? : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser jo gjennomført ut!!

Liker ikke helt sånn "emblem trimming" , men pent arbeid thomas !!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Unnskyld meg, men så det der gjennomført ut? HALLO! Hvem planet befinner du deg på? Vi er på planeten Tellus nå til en liten opplysning...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare å møte opp på utstilling i holmenkollen nå..

Dette overgår vel nesten fake-IC-mannen som fikk harryprisen ifjor.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hm...så rakk du å legge inn innlegg mens jeg holdt på....ja ja...nå fikk du svar da....men NOS på en 1,6 motor funker vel dårlig Glenn Ove.... :-)

 

Du burde kanskje ikke dratt rett på +100hk kitet, men man får jo mindre også. +25hk hadde sikkert ikke hatt så dårlig smak. Men et brannslukningsapparat kommer jo godt med da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hyggelig med noen positive tilbakemeldinger her......på bilforumet var det ikke mye positivt å hente foreløpig.....og jammen så var Sigmund igang å dolke seg selv på dette forumet også....huff...stakkars mann.(kunne ikke la vær....sorry Mc): bh : Hvis du skal fortsette å slenge dritt kan du gjøre det på Bilforumet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Takker Bjørn og Erling.....

Mattis.....tar GJERNE imot harryprisen for NOS anlegget!!!!!!!!!!!!!!!!

Kenneth.......ha ha......!!!! :klapp:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hyggelig med noen positive tilbakemeldinger her......på bilforumet var det ikke mye positivt å hente foreløpig.....og jammen så var Sigmund igang å dolke seg selv på dette forumet også....huff...stakkars mann.(kunne ikke la vær....sorry Mc): bh : Hvis du skal fortsette å slenge dritt kan du gjøre det på Bilforumet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Takker Bjørn og Erling.....

Mattis.....tar GJERNE imot harryprisen for NOS anlegget!!!!!!!!!!!!!!!!

Kenneth.......ha ha......!!!! :klapp:

 

Dette så jo ok ut det (hvis du vil ha det sånn)! Det eneste jeg har å utsette på er slangen, ser liksom litt vel "hageslange" ut bare.... Men ellers en litt artig og annerledes mod!

 

MEN, du spurte jo hva folk syntes, så da må du tåle høre hva folk sier! (Ref Sigmund...) Hvis ikke må du nesten skrive at de ikke skal kommentere det.... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ting som gjør at dette ikke ser ekte ut:

 

1. Hageslangen

2. Trykkmålern. Jeg var innom Holley sine sider og de anbefaler trykkmålere som viser 0-950psi. De måleren de selger viser 0-1500PSI, som er 0-103bar sånn grovt regnet! Viser også hvor feil hageslangen er i en slik installasjon.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

syntes det var litt artig jeg :D (man får trykkslanger på TESS som ser helt lik ut som denne)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Je je, men det skal han ha for at han har fått til at dette Gardenaprosjektet hans blir diskutert på de aller aller fleste forum jeg har vært innom idag. :) Mye morsomt å lese rundt om gitt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hyggelig med noen positive tilbakemeldinger her......på bilforumet var det ikke mye positivt å hente foreløpig.....og jammen så var Sigmund igang å dolke seg selv på dette forumet også....huff...stakkars mann.(kunne ikke la vær....sorry Mc): bh : Hvis du skal fortsette å slenge dritt kan du gjøre det på Bilforumet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Takker Bjørn og Erling.....

Mattis.....tar GJERNE imot harryprisen for NOS anlegget!!!!!!!!!!!!!!!!

Kenneth.......ha ha......!!!! :klapp:

 

OK, resten av året blir det ingen utropstegn på deg, du har brukt opp hele kvoten din for 2005.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Unnskyld meg, men så det der gjennomført ut? HALLO! Hvem planet befinner du deg på? Vi er på planeten Tellus nå til en liten opplysning...

 

"Hvem planet befinner du deg på ?"

 

Å viss du leser midt svar så er jeg heller ikke noe emblem trimming mann , men viss du leser tråden hans så er han fornøyd selv å det er vel dt viktigste ?

 

Ikke gidd å ødelegge han ved å skrive sure svar vel.. Er jo et forum med vanvittige mangen personligheter!

 

Bare bra at du selv er fornøyd Thomas!! Jeg hadde nok ALDRI gjort det , men det er jo bare min mening også!!

 

Stå på videre !!

 

MVH

 

rling :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde nok ALDRI gjort det , men det er jo bare min mening også!!

 

For å vera helt ærlig, trur jeg nok vi er MANGE om den meininga...........

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For å vera helt ærlig, trur jeg nok vi er MANGE om den meininga...........

 

 

Jupp jupp. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

men der ligger jo matta så dette kan fjernes ved evt salg feks engang.....

Hva syntes dere?????

 

 

Han spør vel om hva vi synes om prosjektet hans, eller gjør han ikke det? Slik jeg oppfatter det så gjør han da det, eller? :)

 

Og han fikk min og flere andre sine syns punkter om det der, og siden han er så modig at han tør og ta bilde å poste det her inne så må han da tåle både positiv og negativ kritikk.

 

Men sjekk den overskriften da gitt "Endelig NOS!!!!!!!!!!" Har man NOS ved og fake at man har NOS? :)

 

Det er sjelden jeg har lest noe så vanvittig som dette her, har flirt ganske så mye siden jeg så det her igår. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når man leghger ut bilder av prosjekt på nettet er det vel for å få tilbakemeldinger, både positive og negative.

Noen synes dette var kult andre Synes det var fullstendig skivebom, men man kan ikke bli hissig for det..

Jeg personlig syntes dette var et rimelig uforståelig prosjekt, som mange andre her inne...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han spør vel om hva vi synes om prosjektet hans, eller gjør han ikke det? Slik jeg oppfatter det så gjør han da det, eller? :)

 

Og han fikk min og flere andre sine syns punkter om det der, og siden han er så modig at han tør og ta bilde å poste det her inne så må han da tåle både positiv og negativ kritikk.

 

Men sjekk den overskriften da gitt "Endelig NOS!!!!!!!!!!" Har man NOS ved og fake at man har NOS? :)

 

Det er sjelden jeg har lest noe så vanvittig som dette her, har flirt ganske så mye siden jeg så det her igår. :)

 

Han burde ha tatt Nos i hermetegn(") og såklart skal en tåle positiv kritikk og ikke minst negativ kritikk!

Jeg vet at Thomas har lagt mye arbeid i dette "prosjektet" og som han nevner tar han gjerne imot "Harry" prisen så har en liten mistanke om at han til syvende sist ikke bryr seg så veldig hva vi andre mener ;)

 

Jeg har DISSET en fyr som gjorde akkurat det samme her (Han fjernet også toyota merkene på sin gamle mrII og byttet de ut med Ferrari merker)!!

 

Så jeg nevner det gjerne en gang til at jeg ALDRI hadde funnet på slikt , men Thomas er fornøyd så då burde også vi andre vacn medlemmer være fornøyd :)

 

-Forhåpentligvis var den diskusjonen avsluttet- :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.