Anbefalte innlegg

Det er jo mange som monterer NOS-flasker til pynt. Forskjellen her er faktisk at denne flasken kan benyttes til noe. :D

 

Syns d ble skikkelig tøft. Liker alle småtingene du gjør med bilen din. : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

harry : klø : ble bare litt for mye..

 

var det ikke du som var opptatt av detaljer??

hadde ikke trodd att du kom til å gjøre noe sånt..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

her var folk litt mer moderate i sine uttalelser, men på bilforumet var det heeeelt sykt! skal ikke gjøre mye på bilforumet før man får passet sitt påskrevet

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, ja, men de aller fleste av "apekattene" "dine", har faktisk ett rimelig klart poeng..... Det er kanskje det værste av alt...

 

Det ville faktisk NESTEN vært bedre å satt RS6 merker på en vanlig A4 med 1.6l motor..

 

Viss du leser mine svar Ørjan så er jeg enig med de fleste angående dette nos "prosjektet" , men det går ann å formulere seg på en normal måte!!

 

Han har jo tross alt lagt ned en del arbeid i det og selv om de fleste ikke liker det som er gjort så er det ingen vits å gå til personlig angrep på fyren!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Viss du leser mine svar Ørjan så er jeg enig med de fleste angående dette nos "prosjektet" , men det går ann å formulere seg på en normal måte!!

 

Han har jo tross alt lagt ned en del arbeid i det og selv om de fleste ikke liker det som er gjort så er det ingen vits å gå til personlig angrep på fyren!

 

ehm hallo, det er jo bilforumet det er snakk om.. du forstår vel hva som skjer om du kaster racefuel på et godt brennende bål?

 

nei, skal man være med på leken må man stå klar med skinkesteken, å få ris så det holder..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Viss du leser mine svar Ørjan så er jeg enig med de fleste angående dette nos "prosjektet" , men det går ann å formulere seg på en normal måte!!

 

Han har jo tross alt lagt ned en del arbeid i det og selv om de fleste ikke liker det som er gjort så er det ingen vits å gå til personlig angrep på fyren!

 

Støtter på INGEN måte person angrep, derfor skreiv jeg også: "apekattene" "dine", har faktisk ett rimelig klart poeng... Poenget er det jeg tenkte på.

 

Sorry at jeg ikke skreiv det mer presist :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes det går ann å prøve å kontrollere seg når man skal fortelle hvor dårlig denne modden var. Han har sikkert lagt en del jobb i dette (som nevnt før), og da burde det vel være mulig å ikke synke ned på "bilforum-nivå" (etter min mening) når man kommenterer det.

PS. Synes et gult BS-apparat hadde vært bedre jeg og... Men det viktigste er at du liker det!

 

Edit: la også merke til at en del ikke-registrerte så på denne tråden nå, og tror kanskje ikke dette er den beste reklame for en (seriøs?) klubb..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser jo nå et jeg skulle laget en litt annen overskrift på dette innlegget ja..: dum :..men morsomt at så mange er med i denne diskusjonen........STOR takk til Erling......Bra jobba!!!!!!!!! (oj der røyk kvoten for utropstegn i 2006 også)

Hissa meg litt opp over Sigmund sine utalelser på Bilforumet igår, men det er som Erling skriver en dritt hva andre mener, og ja jeg tåler å høre hva dere mener når jeg har lagt det ut her.....men som Geir og Erling skriver....det går ann å skrive kritikken på en litt ordentlig måte....Bilforumet forsvarte jeg i en tråd på Offtopic for et par dager siden....TREKKER ALT jeg skrev tilbake.......

Hyggelig at Sigmund har ledd fra igår til idag........:klapp:

:tilber: Knut Arne.....(det var jo hele poenget med hele opplegget)

 

Og som noen skrev så ligner den slangen på slangen fra Tess....og Sigmund kunne faktisk fortalt dere at denne slangen tåler flere 100bar og er kjøpt på Tess Norge og har INGEN TING med Gardena å gjøre.....i tillegg så er jeg ikke så nøye på barmåleren....det er jo i utgangspunktet en oljetrykksmåler....

 

Tror jeg skal stille ut på NBS til sommeren( åpen dag) og da er vel bilen kjendis den nå da siden den har den : haha :"superharry teite gradena liknende liksom nos installasjonen".......ha ha......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

At du endra overskriften burde vel hjelpe noen av kritikerne litt;)

Litt OT; men skjønner nesten ikke hvorfor man støtter bilformuet ved å legge inn innlegg der. Virker ikke spesielt seriøst til tider. Skulle nesten tro at noen brukte det til å få ut aggresjon (på et forum ment for relativt saklig bil-prat) :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk Ståle og Rune også!!!!!

 

Hvis "NOS" opplegget blir med i neste Treffpunkt så får dere jo noe å le av en gang til......arti......

 

Hvis noen moderatorer gidder kan de sette " tegn på NOS i overskriften.......

 

Gudd nait...nå skal jeg på Bilforumet å kose meg med deres hurra kommentarer...........juhu!!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk Ståle og Rune også!!!!!

 

Hvis "NOS" opplegget blir med i neste Treffpunkt så får dere jo noe å le av en gang til......arti......

 

Hvis noen moderatorer gidder kan de sette " tegn på NOS i overskriften.......

 

Gudd nait...nå skal jeg på Bilforumet å kose meg med deres hurra kommentarer...........juhu!!!!

 

Veldig OT: men tror kanskje du hadde blitt tatt enda litt mere seriøst hvis du hadde redusert bruken av tegn NOE! ;) Husk at forumet er ditt "ansikt utad", og det er lettere å ta en person litt mer seriøst når han skriver relativt normale poster og ikke øser på med diverse tegn og rariteter.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe!

Thomas, denne gangen har du overgått deg selv grundig! Konge prosekt, og alle som har 'hue på rette plassen' (dvs. ikke under armen eller oppi ræ*a) skjønner at du har gjort dette for morro skyld og at systemet funker MINST like bra som i 2Fast 2Furious..

Det eneste jeg igrunn også savnet var noen skikkelige trykk-fittings på slangen inn på klokka, men det er jo bare detaljer i den store sammenhengen.

 

All honnør til at du turte å poste det på barnehage-forumet, hvor vi alle vet at Sierra og Ascona er det eneste saliggjørende.. ;) Hver sin lyst, og ikke plag folk som har det gøy, sier nå jeg!

 

Sånn ellers var selvfølgelig dette mye mer harry enn juletreet mitt, bare sånn at du vet det! :nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høsten/vinterens prosjekt er endelig ferdig....glemmer ikke smsen fra Geir på vei inn til Drammen 1.Mai da alle skulle kjøre PENT men alle forsvant på nye E-18...da jeg tok igjen Geir kom det en sms...."jasså, skrudd på NOSen nå"....vel.....nå kommer komentaren enda bedre på sin plass Geir.....

 

Lakkert "NOS" flaske..........:

 

Dette er morrrrrrooooo Thomas, det er ikke så mye om ikke er gult på bilen din nå.

 

Stå på Thomas, er stolt av deg.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Greit prosjekt, syns egentlig det var greit, men likte ikkje målaren og slangen :P

 

Men brannslokkingsapparatet såg jo bra ut i gult det ;) Kanskje enda bedre uten NOS-merke..? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig OT: men tror kanskje du hadde blitt tatt enda litt mere seriøst hvis du hadde redusert bruken av tegn NOE! ;) Husk at forumet er ditt "ansikt utad", og det er lettere å ta en person litt mer seriøst når han skriver relativt normale poster og ikke øser på med diverse tegn og rariteter.

 

Jasså du!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!..................

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

He he he....venta i spenning på et svar fra deg BE.....og det kom et som jeg forventa.........og takker Geir!!

 

Sture....bra kritikk.....dvs...ikke sånn du er en jæ... dust...som gjorde at tråden på Bilforumet ble stengt etter 66 innlegg på under et døgn........

 

Viste det til enda en kamerat som lo litt, men som syntes det ser kult ut......og jeg er jo fornøyd så det alt jo alt greit.

 

BE...ang slangekoblingene....de var litt dyre, men skal ikke se bort ifra at jeg tar rådet og kjøper hunn delen også og skrur disse fast i boksene....vi får se.......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jo greit med en brannslukker i bilen.... Av en eller annen grunn er det danske ordet lattergass det som kommer inn i hodet mitt når jeg ser det. Det er ikke stygt ment men dette må være den råeste dekaltrimminga jeg har sett noen gang. Dette overgår faktisk subrør formet som lystgassflasker også. ROCK ON !! : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oppskriften her er:

-2kg brannslokningsapparat

-gul lakk

-en god blikkenslager

-barmåler

-NOS merke (her fra et reklamefirma)

 

Brannslokkningsapparatet er nytt og slangen til det ligger under setet og kan brukes på få sekunder(håper jeg ALDRI må det)..........

Eneste funksjon bryteren har er at den styrer "varslingsdioden" ved bryteren og dioden ved måleren. Ledningen til måleren går inni slangen så den er usynelig......og det er grønt lys i måleren som i dashen og den ledningen går i slangen også så den er usynelig. Den er loddet innpå lyset til varmeapparatet. Alt sammen kan fjernes uten at det er noe merker etter det,utenom borrelåsene under blekkplata under matta under tanken....men der ligger jo matta så dette kan fjernes ved evt salg feks engang.....

Hva syntes dere?????

 

 

Utmerket Thomas..bra noen faktisk gjør slike ting jeg "drømmer" enkelte ganger.. For show så er jo dette morsomt. Og vil tro de med peiling finner ut at en hageslange og barmåler med slike dimensjoner ikke er helt på "nett" :)

 

Legger meg :tilber::tilber:: ja :

 

Keep going.. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes du er flink jeg, Thomas! De andre skriver negativt fordi dem er sjalue vet du ;) Du er en god representant for lokallaget!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sture....bra kritikk.....dvs...ikke sånn du er en jæ... dust...som gjorde at tråden på Bilforumet ble stengt etter 66 innlegg på under et døgn........

 

Saklig og konstruktiv kritikk ;)

Syns brannslokkingsapparatet blei fett!

Men er litt meir fan av at målarar og sånn skal vere integrert i dashbordet ;): rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker Bjørn Tore og Andreas!!

Og Sture...du har et godt poeng med integrert måler....tenkte på det, men fant ut at dette skulle kunne fjernes uten de store anstrengelser og spor.......men tanken var å byggd den f eks inn i høyre luftedyse(fjerna dysa) midt på dashen......Vet det ser litt "klætta på" ut nå....men så var tanken også at det skulle se litt "heimelaga ut" siden ingen biler kommer med sånt....dette ble kanskje en dårlig forklaring....men...

 

Men ang det....finnes det produsenter som spes lager A-stolper med måler i?

Dvs finnes det til Polo? Det hadde vært kult.....og da kunne jeg hatt slangen utfra flaska bare og ned i gulvet eller noe(ikke så lang "stygg" slange)...

Dette må jeg etterlyse på barnehageforumet.......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

All honnør til at du turte å poste det på barnehage-forumet, hvor vi alle vet at Sierra og Ascona er det eneste saliggjørende.. ;) Hver sin lyst, og ikke plag folk som har det gøy, sier nå jeg!

 

 

Ja...barnehageforumet ja...det var godt skrevet....jeg er jo oppi det hver dag kan du si.....og ungene på jobben er nok litt mindre barnslige enn gjengen med Sierra og Ascona......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.