Felleskjøring til Drammen utstillingstreff søndag 23. august

Anbefalte innlegg

I dag er det kun en uke til Drammen ønsker oss velkommen på utstillingstreff :)

 

Info om treffet finner dere her: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=159732

 

Vi møtes på Esso på Ramstadsletta kl 09.00 søndag morgen og drar derfra kl. 09.15.

 

Utstillingen er til venstre i rundkjøringen når vi tar av rett før Drammensbroen. For de som skal vaske finnes det anvisning i ovennevnte tråd.

 

Det er flere enn Oslo Lokallag som har planer om å møte oss på Ramstadsletta og kjøre med oss til Drammen, så jeg oppfordrer alle til å kjøre pent og sørge for at kolonnen holder seg samlet. Hvis noen har anledning til å ta bilde/video av kolonnen underveis er det så klart greit at de gir på for å få med seg alle biler, men det er i så tilfelle IKKE invitasjon til kappkjøring! Jeg kommer til å bruke cruise-control og holde konstant fart så mye det lar seg gjøre, og det er veldig greit om dere følger litt med på bilen foran, så det ikke blir for mye "strikk-kjøring" for de lenger bak i kolonnen.

 

Det vil også være en klar fordel hvis flest mulig har med samband/walkie talkie, som kan kjøpes billig på Clas Ohlson o.lign. ;) Dels er det hyggelig å kunne skravle underveis, og dels kan det være veldig nyttig å kunne gi beskjed hvis noen får tekniske problemer på turen : ja :

 

Husk campingstol, kontanter og godt humør, så skal det nok bli enda et vellykket treff :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som har delenummer på en slik radio hos Clas e.l.? Vet ikke heeelt hva jeg skal se etter?:)

 

Fabian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den til 198,- funker helt fint, om jeg ikke tar feil får man kjøpt dette på brio (o.l.), biltema, bilextra osv også.. Så lenge det er 446mhz så funker det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg håper jeg får muligheten til å bli med på dette i min egen bil som da er ferdig. men, visst ikke så tror jeg nok jeg blir hjemme å skru for å få den ferdig til rudskogen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg blir med på turen jeg:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle gjerne vært med, men er på kanotur hele helgen:o

Så da får dere kose dere på treff!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi møtes på Esso på Ramstadsletta kl 09.00 søndag morgen og drar derfra kl. 09.15.

 

Det er flere enn Oslo Lokallag som har planer om å møte oss på Ramstadsletta og kjøre med oss til Drammen, så jeg oppfordrer alle til å kjøre pent og sørge for at kolonnen holder seg samlet.

 

Det vil også være en klar fordel hvis flest mulig har med samband/walkie talkie, som kan kjøpes billig på Clas Ohlson o.lign. ;) Dels er det hyggelig å kunne skravle underveis, og dels kan det være veldig nyttig å kunne gi beskjed hvis noen får tekniske problemer på turen : ja :

 

Husk campingstol, kontanter og godt humør, så skal det nok bli enda et vellykket treff :D

 

ESSO Ramstadsletta

Here we go!!!

: smil :

Rekker neppe å skaffe meg vwtalki men kan jo prøve?

Det er skal derimot få med er en GLÆM modell som co-pilot slik som i Tåp Geir

: rolleyes: smil : Hadde vært noe... hhee

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husk campingstol, kontanter og godt humør, så skal det nok bli enda et vellykket treff :D

 

....og muligens en liten porsjon tålmodighet for innsjekk av utstillingsbiler i porten : ja :

 

Besøksbiler (som ikke skal stilles ut) oppfordres til å parkere i Fjordparken, som ligger ca 150 m lenger inn fra porten til Montér :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

når passerer dere Sandvika da? vi er en gjeng ubrukelig lave biler som kommer fra Hønefoss som kjører den veien

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

når passerer dere Sandvika da? vi er en gjeng ubrukelig lave biler som kommer fra Hønefoss som kjører den veien

 

Tar neppe mer enn 5 minutter fra Ramstadsletta til påkjøringen i Sandvika, så rundt 09.20 tenker jeg ;) Hvis dere kjører ut på E18 og tar det veldig rolig til vi har tatt dere igjen skal det nok bli en fin kolonne : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar neppe mer enn 5 minutter fra Ramstadsletta til påkjøringen i Sandvika, så rundt 09.20 tenker jeg ;) Hvis dere kjører ut på E18 og tar det veldig rolig til vi har tatt dere igjen skal det nok bli en fin kolonne : ja :

 

sender deg en mld ikveld jeg Mikael og avtaler:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sender deg en mld ikveld jeg Mikael og avtaler:)

 

Den er grei : ja :

 

En siste lille oppfordring til alle som skal være med i kolonnen. Følg med i speilene om noen holder på å kjøre forbi for å ta bilder, hvis du selv hadde tenkt å legge deg ut for å ta bilder. Panikkbremsing er ikke noe særlig i en kolonne :o

 

Og igjen, det er ingen premie for å komme først, så ta det med ro, og husk at vi er på tur for å kose oss :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kanal for radio da?

 

Alltid kanal 7 : ja :

 

Får takke for oppmøte i kolonnen også :) Vi var ikke mange, men så skulle vi jo ikke så langt heller :P Spesielt takk til Fabian som hadde med radio og la seg bakerst og sørget for å holde styr på troppene, og ikke minst takk for følge hjem fra Drammen :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg kjørte feil vei, endte opp i strømstad idag jeg:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alltid kanal 7 : ja :

 

Får takke for oppmøte i kolonnen også :) Vi var ikke mange, men så skulle vi jo ikke så langt heller :P Spesielt takk til Fabian som hadde med radio og la seg bakerst og sørget for å holde styr på troppene, og ikke minst takk for følge hjem fra Drammen :D

 

Bakerst er reservert for meg det, sånn er det bare, hehe.

Takk for følge jo, skjønner at du ble dritt lei av å ligge i 60 i 80'n etterhvert, men jeg orket ikke pushe mer, så lå bak merca jeg, hehe.:)

 

Fabian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.